Informační systém Uvádění výrobků na trh
Nacházíte se: Databáze harmonizovaných norem»Harmonizované normy - všechny výrobky»Databáze harmonizovaných norem

EN 14012:2008

Poštovní služby - Kvalita služby - Zásady vyřizování stížností

Stav normy: Zrušená EN 14012:2008 je nahrazena   EN 14012:2019
Poznámka:
Znění EAD:
Název sektoru EN 14012:2008: CPS | Poštovní služby
Oblast EN 14012:2008: Služby
Zveřejnění názvů hEN v OJ EU:
(EU)2021/1827 (hEN 19. 10.2021)
ruší a nahrazuje:
2015/C/159/1
Oznámené subjekty (NANDO): Oznámené subjekty k směrnice č. 97/67/ES
ES/EU předpis Předpis ČR Předpis SR
směrnice č. 97/67/ES
aktuální znění
zákon č. 29/2000 Sb.
aktuální znění
zákon č. 324/2011 Z.z.
aktuální znění
Platnost normy jako hEN: 13.05.2015 (CPS)

ČSN

ČSN EN 14012:2009 je nahrazena ČSN EN 14012:2020 Poznámka k ČSN EN 14012:2009: Nahrazena ČSN EN 14012 (760202) z března 2020

Zákazníci, kteří mají na svém počítači sjednanou od České agentury pro standardizaci (ČAS) službu ČSN on-line pro elektronický přístup do plných textů norem v pdf (verzi pro firmy nebo pro jednotlivce), mohou zde přímo otevírat citované ČSN.

Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám mužeme poskytovat lepší služby. Využíváním našich služeb s jejich využitím souhlasíte. Více zde Souhlasím