ČSN ISO/IEC 19794-13 - Informační technologie – Formáty výměny biometrických dat – Část 13: Hlasová data
Stáhnout normu: | ČSN ISO/IEC 19794-13 (Zobrazit podrobnosti) |
Datum vydání/vložení: | 2019-02-01 |
Zdroj: | https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso-iec:19794:-13:ed-1:v1:en |
Třidící znak: | 369860 |
Obor: | Zpracování a výměna dokumentů |
ICS: |
|
Stav: | Platná |
‹
Nahlásit chybu
POZNÁMKA1kheslu Technologie, která umožňuje počítači rozpoznat hlasové vstupy avstupy zklávesnice.
POZNÁMKA2kheslu Systémy IVR se zabývají několika reálnými aobsahově omezenými efekty, jako jsou emocionální hlasy, různé zvuky prostředí, zaznamenávání volné řeči, ale také klíčovými slovy (například ano, ne, číslice, klíčová slova).
POZNÁMKA3kheslu Systémy IVR aplikují ASR pro navigaci uživatele, kde se na bezpečných aplikacích SIV stává relevantním, například provádění finančních transakcí telefonicky. Systémy IVR mohou kombinovat ASR aSIV za účelem detekce přehrávání zvukových vzorků azjišťování živosti uživatele předkládáním uživateli včase generované znalosti, která by měla být vyslovena.
3.7 interaktivní hlasová odezva
(interactive voice response) IVR predikátový název pro telefonní počítač, který slouží křízení toku telefonních hovorů ak poskytování hlasové samoobsluhyPOZNÁMKA1kheslu Technologie, která umožňuje počítači rozpoznat hlasové vstupy avstupy zklávesnice.
POZNÁMKA2kheslu Systémy IVR se zabývají několika reálnými aobsahově omezenými efekty, jako jsou emocionální hlasy, různé zvuky prostředí, zaznamenávání volné řeči, ale také klíčovými slovy (například ano, ne, číslice, klíčová slova).
POZNÁMKA3kheslu Systémy IVR aplikují ASR pro navigaci uživatele, kde se na bezpečných aplikacích SIV stává relevantním, například provádění finančních transakcí telefonicky. Systémy IVR mohou kombinovat ASR aSIV za účelem detekce přehrávání zvukových vzorků azjišťování živosti uživatele předkládáním uživateli včase generované znalosti, která by měla být vyslovena.