Informační systém Uvádění výrobků na trh
Nacházíte se: Domů » Terminologická databáze » ČSN ISO/IEC 19794-13 - interaktivní hlasová odezva

ČSN ISO/IEC 19794-13 - Informační technologie – Formáty výměny biometrických dat – Část 13: Hlasová data

Stáhnout normu: ČSN ISO/IEC 19794-13 (Zobrazit podrobnosti)
Datum vydání/vložení: 2019-02-01
Zdroj: https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso-iec:19794:-13:ed-1:v1:en
Třidící znak: 369860
Obor: Zpracování a výměna dokumentů
ICS:
  • 35.240.15 - Identifikační karty a příslušná zařízení
Stav: Platná
Nahlásit chybu

3.7 interaktivní hlasová odezva

(interactive voice response) IVR predikátový název pro telefonní počítač, který slouží křízení toku telefonních hovorů ak poskytování hlasové samoobsluhy
POZNÁMKA1kheslu Technologie, která umožňuje počítači rozpoznat hlasové vstupy avstupy zklávesnice.
POZNÁMKA2kheslu Systémy IVR se zabývají několika reálnými aobsahově omezenými efekty, jako jsou emocionální hlasy, různé zvuky prostředí, zaznamenávání volné řeči, ale také klíčovými slovy (například ano, ne, číslice, klíčová slova).
POZNÁMKA3kheslu Systémy IVR aplikují ASR pro navigaci uživatele, kde se na bezpečných aplikacích SIV stává relevantním, například provádění finančních transakcí telefonicky. Systémy IVR mohou kombinovat ASR aSIV za účelem detekce přehrávání zvukových vzorků azjišťování živosti uživatele předkládáním uživateli včase generované znalosti, která by měla být vyslovena.

3.7 interactive voice response

IVR predicate title for a telephony based computer that is used to control the flow of telephone calls and to provide voice based self-service Note 1 to entry: Technology that allows a computer to detect voice and keypad inputs. Note 2 to entry: IVR systems deal with several real-world and constrained-content effects, such as emotional voices, varying environmental noises, recording of free speech, but also hotwords (e.g., yes, no, digits, keywords). Note 3 to entry: IVRs apply ASR for user navigation, where on secure applications SIV becomes relevant e.g., financial transactions via telefone. IVR systems may combine ASR and SIV to detect audio sample replays and detect user liveness by introducing on-time generated knowledge to the user that should be spoken.
Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám mužeme poskytovat lepší služby. Využíváním našich služeb s jejich využitím souhlasíte. Více zde Souhlasím