ČSN EN 17059 - Linky pro galvanizaci a anodickou oxidaci – Bezpečnostní požadavky
Stáhnout normu: | ČSN EN 17059 (Zobrazit podrobnosti) |
Datum vydání/vložení: | 2019-04-01 |
Třidící znak: | 822010 |
Obor: | Všeobecné a společné požadavky |
ICS: |
|
Stav: | Platná |
3.5 provozní režimy
(operating modes) předpokládaný provoz galvanických linek typu 3 (plně automatické linky) a, pokud je to vhodné, typu 2 (poloautomatické linky) může zahrnovat dále uvedené provozní režimy:
automatický režim
automatický, naprogramovaný a trvalý provoz galvanizačních linek, umožňující ruční a automatické nakládání pomocí dopravního systému dokud program nebo obsluha nezastaví stroj;
režim nastavování
pracovní režim, během kterého probíhá nastavování pro další výrobní proces;
POZNÁMKA 1 k heslu Režim nastavování je rovněž uváděn jako TIP režim. servisní režim pracovní režim pro servisní a údržbářské práce; je to volitelný pracovní režim pro ruční práci za omezených provozních podmínek
POZNÁMKA 2 k heslu Servisní režim je rovněž uváděn jako RUČNÍ režim.
POZNÁMKA 3 k heslu Jsou možné jiné provozní režimy, pokud splní bezpečnostní cíle, uvedené vevropské směrnici 2006/42/ES, příloha I, kapitola 1.2.5).
3.5 operating modes
intended operation of type 3 (fully automatic line) plating lines, and, if applicable, type 2 (semi-automatic line) can include the following operating modes:
— automatic mode automatic, programmed and continuous mode of the plating lines providing the possibility of manual and automatic loading by means of a transporter system until the program or the operator stops the machine;
— setting mode operating mode during which settings for the next working processes are performed;
Note 1 to entry: The setting mode is also referred to as TIP mode.
— service mode operating mode for service and maintenance works; this is an optional operating mode for manual work under restricted operating conditions
Note 2 to entry: The service mode is also referred to as MANUAL mode.
Note 3 to entry: Other operating modes are possible as long as they meet the safety objectives laid down in the European Directive 2006/42/EC (2006/42/EC, AnnexI, chapter 1.2.5).