ČSN ISO 30401 - Systémy managementu znalostí – Požadavky
Stáhnout normu: | ČSN ISO 30401 (Zobrazit podrobnosti) |
Datum vydání/vložení: | 2019-07-01 |
Zdroj: | https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:30401:ed-1:v1:en |
Třidící znak: | 010361 |
Obor: | Jakost |
ICS: |
|
Stav: | Platná |
3.8 cíl
výsledek, kterého se má dosáhnout
POZNÁMKA 1 k heslu Cíl může být strategický, taktický nebo operativní.
POZNÁMKA 2 k heslu Cíle se mohou vztahovat krůzným oborům (např. zdraví abezpečnost, finanční a environmentální cíle) a mohou se používat na různých úrovních (např. strategická úroveň, úroveň vcelé organizaci, úroveň projektu, produktu a procesu (3.12)).
POZNÁMKA 3 k heslu Cíl může být vyjádřen různými způsoby, např. jako zamýšlený výstup, účel, operativní kritérium, jako cíl managementu znalostí (3.26), nebo použitím jiných slov s obdobným významem (např. záměr, meta nebo úkol).
POZNÁMKA 4 k heslu V kontextu systémů managementu znalostí jsou cíle managementu znalostí stanovovány organizací vsouladu s politikou managementu znalostí tak, aby se dosáhlo specifických výsledků.
3.8 objective
result to be achieved
Note1toentry: An objective can be strategic, tactical, or operational.
Note2toentry: Objectives can relate to different disciplines (such as financial, health and safety, and environmental goals) and can apply at different levels (such as strategic, organization-wide, project, product and process (3.12)).
Note3toentry: An objective can be expressed in other ways, e.g. as an intended outcome, apurpose, an operational criterion, as an knowledge management (3.26) objective, or by the use of other words with similar meaning (e.g. aim, goal, or target).
Note4toentry: In the context of knowledge management systems, knowledge management objectives are set by the organization, consistent with the knowledge management policy, to achieve specific results.