3.8 politika oznamování selhání
(failure notification policy) politika stanovující procesy, kterými může zákazník cloudových služeb a partner cloudových služeb uvědomit poskytovatele cloudových služeb na výpadek služeb a kterými může poskytovatel cloudových služeb uvědomit zákazníka cloudových služeb a partnera cloudových služeb, že došlo k výpadku služeb POZNÁMKA 1 k heslu Politika může také zahrnovat proces poskytování aktualizovaných informací o výpadcích služeb, kdo dostává oznámení a aktualizace informací, maximální čas mezi zjištěním výpadku služeb a vydáním oznámení o výpadku služeb, maximální časový interval mezi aktualizacemi informací o výpadku služeb a způsobem jak jsou popsány aktualizované informace o výpadku služeb.
3.8 failure notification policy
policy specifying the processes by which the cloud service customer and cloud service partner can notify the cloud service provider of a service outage and by which the cloud service provider can notify the cloud service customer and cloud service partner that a service outage has occurred. Note 1 to entry: The policy may also include the process for providing updates on service outages, who receives notifications and updates, the maximum time between the detection of a service outage and the issuance of a notice of service outage, the maximum time interval between service outage updates and how service outage updates are described.