ČSN EN 14531-1+A1 - Železniční aplikace – Metody výpočtu zábrzdných a brzdných drah a zabrzdění proti samovolnému pohybu – Část 1: Základní algoritmy využívající výpočet střední hodnoty pro vlakové soupravy nebo jednotlivá vozidla
Stáhnout normu: | ČSN EN 14531-1+A1 (Zobrazit podrobnosti) |
Datum vydání/vložení: | 2021-01-01 |
Třidící znak: | 284007 |
Obor: | Brzdová soustava |
ICS: |
|
Stav: | Platná |
‹
Nahlásit chybu
POZNÁMKA 1 k heslu Každé provozované brzdové zařízení vytváří vlastní zpomalující sílu, která po složení s vnějšími přídavnými silami působícími proti pohybu tvoří celkovou zpomalující sílu vlaku.
POZNÁMKA 2 k heslu Pro účely této normy se zpomalující síla považuje za kladnou, a proto se urychlovací síla považuje za zápornou.
force resulting from summation of all forces acting contrary to the direction of movement when considering a train
Note 1 to entry: Each operational brake equipment type produces its own decelerating force which when added to the additional external forces opposing motion results in the total decelerating force of the train.
Note 2 to entry: For the purpose of this standard a decelerating force is considered as a positive value, therefore accelerating force is considered as a negative value.
3.1.9 zpomalujíc síla
(decelerating force) výslednice všech sil působících proti směru pohybu uvažovaného vlakuPOZNÁMKA 1 k heslu Každé provozované brzdové zařízení vytváří vlastní zpomalující sílu, která po složení s vnějšími přídavnými silami působícími proti pohybu tvoří celkovou zpomalující sílu vlaku.
POZNÁMKA 2 k heslu Pro účely této normy se zpomalující síla považuje za kladnou, a proto se urychlovací síla považuje za zápornou.
3.1.9 decelerating force
force resulting from summation of all forces acting contrary to the direction of movement when considering a train
Note 1 to entry: Each operational brake equipment type produces its own decelerating force which when added to the additional external forces opposing motion results in the total decelerating force of the train.
Note 2 to entry: For the purpose of this standard a decelerating force is considered as a positive value, therefore accelerating force is considered as a negative value.