ČSN ISO 21401 - Služby cestovního ruchu a souvisící služby - Systém managementu udržitelnosti pro ubytovací zařízení – Požadavky
Stáhnout normu: | ČSN ISO 21401 (Zobrazit podrobnosti) |
Datum vydání/vložení: | 2022-01-01 |
Třidící znak: | 761102 |
ICS: |
|
Stav: | Platná |
3.15 spokojenost hosta
vnímání hosta do jaké míry byly splněny jeho požadavky
POZNÁMKA 1 k heslu Stížnosti hostů jsou běžným indikátorem nízké spokojenosti hostů, ale jejich absence nemusí nutně znamenat vysokou spokojenost hostů.
POZNÁMKA 2 k heslu I když byly požadavky hostů odsouhlaseny a splněny, nemusí to nutně zajistit vysokou spokojenost hostů.
[ZDROJ: ISO 9000:2015, 3.9.2, termín a poznámky k heslu byly modifikovány.]
3.15
guest satisfaction
guest’s perception of the degree to which the guest’s requirements have been fulfilled
Note 1 to entry: Guest complaints are a common indicator of low guest satisfaction, but their absence does not necessarily imply high guest satisfaction.
Note 2 to entry: Even when guest requirements have been agreed with the guest and fulfilled, this does not necessarily ensure high guest satisfaction.
[SOURCE: ISO 9000:2015, 3.9.2, term and notes to entry have been modified.]