Informační systém Uvádění výrobků na trh
Nacházíte se: Domů » Terminologická databáze » ČSN ISO 21401 - spokojenost hosta

ČSN ISO 21401 - Služby cestovního ruchu a souvisící služby - Systém managementu udržitelnosti pro ubytovací zařízení – Požadavky

Stáhnout normu: ČSN ISO 21401 (Zobrazit podrobnosti)
Datum vydání/vložení: 2022-01-01
Třidící znak: 761102
ICS:
  • 03.100.70 - Systémy managementu
  • 03.200.01 - Volný čas a cestovní ruch obecně
Stav: Platná
Nahlásit chybu

3.15 spokojenost hosta

vnímání hosta do jaké míry byly splněny jeho požadavky

POZNÁMKA 1 k heslu Stížnosti hostů jsou běžným indikátorem nízké spokojenosti hostů, ale jejich absence nemusí nutně znamenat vysokou spokojenost hostů.

POZNÁMKA 2 k heslu I když byly požadavky hostů odsouhlaseny a splněny, nemusí to nutně zajistit vysokou spokojenost hostů.

[ZDROJ: ISO 9000:2015, 3.9.2, termín a poznámky k heslu byly modifikovány.]

3.15

guest satisfaction

guest’s perception of the degree to which the guest’s requirements have been fulfilled

Note 1 to entry: Guest complaints are a common indicator of low guest satisfaction, but their absence does not necessarily imply high guest satisfaction.

Note 2 to entry: Even when guest requirements have been agreed with the guest and fulfilled, this does not necessarily ensure high guest satisfaction.

[SOURCE: ISO 9000:2015, 3.9.2, term and notes to entry have been modified.]

Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám mužeme poskytovat lepší služby. Využíváním našich služeb s jejich využitím souhlasíte. Více zde Souhlasím