Informační systém Uvádění výrobků na trh
Nacházíte se: Domů » Terminologická databáze » ČSN EN 15355 - nouzové brzdění

ČSN EN 15355 - Železniční aplikace – Brzdění – Rozváděče a vypínače brzdy

Stáhnout normu: ČSN EN 15355 (Zobrazit podrobnosti)
Datum vydání/vložení: 2022-01-01
Třidící znak: 284042
Obor: Brzdová soustava
ICS:
  • 45.060.01 - Železniční vozidla obecně
Stav: Platná
Nahlásit chybu

3.5 nouzové brzdění

vytvoření maximálního výstupního tlaku vyvolané poklesem vstupního tlaku s počátkem na hodnotě normálního pracovního tlaku až na hladinu nutnou pro dosažení maximálního výstupního tlaku v čase t1, který je rychlejší než stanovená doba pro dosažení maximálního výstupního tlaku t2 (ekvivalent „nouzového brzdění“ v EN 14478)


POZNÁMKA 1 k heslu To způsobí, že rozváděč pracuje na svůj maximální výkon a splňuje požadavky systému (viz obrázek 4).


POZNÁMKA 2 k heslu Při nouzovém brzdění se vstupní tlak obvykle sníží na 0.



Legenda


1 normální hladina pracovního tlaku


2 vstupní tlak


3 hladina vstupního tlaku nutná pro dosažení maximálního výstupního tlaku


4 maximální výstupní tlak


5 výstupní tlak


6 95 % maximálního výstupního tlaku


t1 čas pro dosažení vstupního tlaku nutného pro vytvoření maximálního výstupního tlaku


t2 čas pro dosažení 95 % maximálního výstupního tlaku


Obrázek 4 – Nouzové brzdění

3.5 emergency brake application


establishment of the maximum output pressure caused by a drop of input pressure starting with the value for normal working pressure down to the level necessary for reaching the maximum output pressure in time t1, faster than the specified time for reaching the maximum output pressure, t2 (equivalent to “emergency braking” in EN 14478)


Note 1 to entry: This causes the distributor valve to operate at his maximum capacity, meeting the system requirements (see Figure 4).


Note 2 to entry: Usually during emergency braking the input pressure is reduced to 0.



Key


1

normal working pressure level


2

input pressure


3

input pressure level necessary for reaching maximum output pressure


4

maximum output pressure


5

output pressure


6

95 % of the maximum output pressure


t1

time to reach the input pressure necessary to establish maximum output pressure


t2

time to reach 95 % of the maximum output pressure


Figure 4 —Emergency brake application

Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám mužeme poskytovat lepší služby. Využíváním našich služeb s jejich využitím souhlasíte. Více zde Souhlasím