Informační systém Uvádění výrobků na trh
Nacházíte se: Domů » Terminologická databáze » ČSN EN 17319 - zapuštěné kolejnice

ČSN EN 17319 - Drážní aplikace - Infrastruktura - Požadavky na vlastnosti systémů upevnění tramvajových kolejnic

Stáhnout normu: ČSN EN 17319 (Zobrazit podrobnosti)
Datum vydání/vložení: 2022-07-01
Třidící znak: 736372
Obor: Železniční komunikace
ICS:
  • 45.140 - Zařízení pro metro, tramvaje a lehká kolejová vozidla
  • 93.100 - Stavba železnic
Stav: Platná
Nahlásit chybu

3.5 zapuštěné kolejnice

kolejnice, obvykle použité v zapuštěné koleji, které jsou průběžně podepřeny pružnými a/nebo tuhými prvky pod patou kolejnice spolu s prvky na obou stranách kolejnice, zajišťujícími příčnou podporu


POZNÁMKA 1 k heslu Systémy upevnění pro zapuštěnou kolej s prvky na obou stranách stojiny kolejnice, které nezajišťují příčnou podporu jsou pokládány – pro účely této normy – za systémy upevnění pro pevnou jízdní dráhu s kolejnicemi na povrchu.


POZNÁMKA 2 k heslu Zapuštěné kolejnice mohou být vloženy do vybudovaného žlábku (s tuhými boky a dnem) oddělujícím systém upevnění od okolní konstrukce. Alternativně může zabudovaná kolejnice ležet přímo v povrchové vrstvě vozovky tak, že systém upevnění je v přímém kontaktu s konstrukčními materiály povrchu vozovky.

3.5 embedded rails


rails, usually applied in embedded track, which are continuously supported with elastic and/or rigid elements under the rail foot as well as elements on both sides of the rail that provide lateral support


Note 1 to entry: Fastening systems for embedded track with elements on both sides of the rail web that do not provide lateral support are considered – for the purpose of this standard – as fastening systems for slab track with rails on the surface.


Note 2 to entry: Embedded rails may be laid in a constructed channel (thus with rigid sides and a base) separating the fastening system from the surrounding structure. Alternatively, embedded rails may be laid directly in road surfaces such that the fastening system is in direct contact with the road surface construction materials.

Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám mužeme poskytovat lepší služby. Využíváním našich služeb s jejich využitím souhlasíte. Více zde Souhlasím