Informační systém Uvádění výrobků na trh
Nacházíte se: Domů » Terminologická databáze » ČSN P CEN/TS 17184 - nejvhodnější centrum tísňového volání (most appropriate PSAP)

ČSN P CEN/TS 17184 - Inteligentní dopravní systémy - eSafety - Vysokoúrovňové aplikační protokoly na eCall (HLAP) s využitím IMS sítí s přepojováním paketů

Stáhnout normu: ČSN P CEN/TS 17184 (Zobrazit podrobnosti)
Datum vydání/vložení: 2023-10-01
Třidící znak: 018467
Obor: Dopravní telematika
ICS:
  • 35.240.60 - Aplikace informační technologie v dopravě a obchodě
Stav: Platná
Terminologie normy
Nahlásit chybu

3.21 nejvhodnější centrum tísňového volání (most appropriate PSAP)


odpovědným orgánem dopředu určené centrum tísňového volání, které pokrývá tísňová volání z určité oblasti nebo tísňová volání určitého typu


POZNÁMKA 1 k heslu Viz také PSAP.


POZNÁMKA 2 k heslu Tento dokument podporuje mnoho různých forem služby PSAP. Centrum PSAP může být veřej-nou institucí nebo soukromým poskytovatelem služby spadajícím pod působnost odpovědného orgánu.

3.21 most appropriate PSAP


destination for eCall defined beforehand by responsible authorities to cover emergency calls from a certain area or for emergency calls of a certain type


Note 1 to entry: See also PSAP.


Note 2 to entry: A number of different instantiations of PSAP service are supported within this document. A PSAP can be a Public Authority or a private service provider operating on behalf of the responsible authorities.

Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám mužeme poskytovat lepší služby. Využíváním našich služeb s jejich využitím souhlasíte. Více zde Souhlasím