ČSN EN 14363+A2 - Železniční aplikace - Zkoušení a simulace pro schvalování železničních vozidel z hlediska jízdních vlastností - Jízdní chování a stacionární zkoušky
Stáhnout normu: | ČSN EN 14363+A2 (Zobrazit podrobnosti) |
Datum vydání/vložení: | 2024-01-01 |
Třidící znak: | 280307 |
Obor: | Výpočty, konstrukční směrnice |
ICS: |
|
Stav: | Platná |
3.4 primární odpružená hmotnost
hmotnost mezi primárním a sekundárním vypružením pojezdu se dvěma svislými stupni vypružení, tj. rám podvozku spolu se všemi komponenty, které jsou k němu připevněny, např. brzdová výstroj, antény, potrubí a kabely plus polovina hmotnosti primárního a sekundárního vypružení, polovina hmotnosti závěsu vypružení a tažně-tlačných tyčí a popřípadě primárně odpružená část pohonu
POZNÁMKA 1 k heslu Někdy může být nutné zahrnout či vyloučit části, které jsou samostatně odpružené, s ohledem na příslušnou problematiku, např. magnetické brzdy.
3.4 primary suspended mass
mass between primary and secondary suspension of a running gear with two vertical suspension stages, i. e. the bogie frame together with all components attached to it, e.g. braking equipment, antennas, pipes and cables plus half of the primary and secondary suspension mass, half the mass of suspension links and traction rods and if applicable the primary suspended part of the traction equipment
Note 1 to entry: Sometimes it will be necessary to include or exclude parts which are separately suspended with regard to the problem in question, e.g. magnetic brakes.