Nacházíte se:
Domů »
Terminologická databáze »
ČSN EN 16062 - centrum tísňového volání (Public Safety Answering Point)
ČSN EN 16062 - Inteligentní dopravní systémy - eSafety - Vysokoúrovňové aplikační požadavky na eCall (HLAP) s využitím GSM/UMTS sítí s přepojováním okruhů
Stáhnout normu: | ČSN EN 16062 (Zobrazit podrobnosti) |
Datum vydání/vložení: | 2024-01-01 |
Třidící znak: | 018463 |
Obor: | Dopravní telematika |
ICS: |
|
Stav: | Platná |
‹
Nahlásit chybu
3.26 centrum tísňového volání (Public Safety Answering Point)
PSAP
fyzické místo provozované na základě pověření národních orgánů a spadající do odpovědnosti veřejné institu-ce nebo soukromé organizace uznané národním orgánem, kde jsou jako první přijímána tísňová volání
POZNÁMKA 1 k heslu Viz také nejvhodnější PSAP.
POZNÁMKA 2 k heslu Tento dokument podporuje mnoho různých forem služby PSAP.
3.26 Public Safety Answering Point (PSAP)
physical location working on behalf of the national authorities where emergency calls are first received under the responsibility of a public authority or a private organization recognized by the national government
Note 1 to entry: See also most appropriate PSAP.
Note 2 to entry: A number of different instantiations of PSAP service are supported within this document.