Informační systém Uvádění výrobků na trh
Nacházíte se: Domů » Terminologická databáze » ČSN EN 16062 - centrum tísňového volání (Public Safety Answering Point)

ČSN EN 16062 - Inteligentní dopravní systémy - eSafety - Vysokoúrovňové aplikační požadavky na eCall (HLAP) s využitím GSM/UMTS sítí s přepojováním okruhů

Stáhnout normu: ČSN EN 16062 (Zobrazit podrobnosti)
Datum vydání/vložení: 2024-01-01
Třidící znak: 018463
Obor: Dopravní telematika
ICS:
  • 03.220.20 - Silniční doprava
  • 13.200 - Nehody. Zábrana nehod
  • 35.240.60 - Aplikace informační technologie v dopravě a obchodě
Stav: Platná
Terminologie normy
Nahlásit chybu

3.26 centrum tísňového volání (Public Safety Answering Point)


PSAP


fyzické místo provozované na základě pověření národních orgánů a spadající do odpovědnosti veřejné institu-ce nebo soukromé organizace uznané národním orgánem, kde jsou jako první přijímána tísňová volání


POZNÁMKA 1 k heslu Viz také nejvhodnější PSAP.


POZNÁMKA 2 k heslu Tento dokument podporuje mnoho různých forem služby PSAP.

3.26 Public Safety Answering Point (PSAP)


physical location working on behalf of the national authorities where emergency calls are first received under the responsibility of a public authority or a private organization recognized by the national government


Note 1 to entry: See also most appropriate PSAP.


Note 2 to entry: A number of different instantiations of PSAP service are supported within this document.

Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám mužeme poskytovat lepší služby. Využíváním našich služeb s jejich využitím souhlasíte. Více zde Souhlasím