ČSN P CEN/TS 1317-9 - Silniční záchytné systémy - Část 9: Otevírací svodidla - nárazové zkoušky a zkušební metody
Stáhnout normu: | ČSN P CEN/TS 1317-9 (Zobrazit podrobnosti) |
Datum vydání/vložení: | 2025-04-01 |
Třidící znak: | 737001 |
Obor: | Silniční zařízení |
ICS: |
|
Stav: | Platná |
3.4 kritický bod nárazu
CIP bod nárazu určený jako logicky nejhorší případ pro zkoušení/testování otevíracího svodidla (RBS)
POZNÁMKA 1 k termínu Při provádění zkoušek přijatelnosti by měly být použity kritické body nárazu. Kritické body nárazu se mohou zkoušku od zkoušky lišit.
POZNÁMKA 2 k termínu Místo nárazu může být kritické z několika hledisek, např. z hlediska omezení, průhybu nebo prudkosti nárazu. Kritické body nárazu se tak mohou zkoušku od zkoušky lišit.
3.4 critical impact point (CIP)
impact point identified to reasonably represent the worst case for testing the RBS
Note 1 to entry: Critical Impact Points should be used to perform acceptance tests. They may be different from test to test
Note 2 to entry An impact point can be critical from several points of view, e. g. containment, deflection or severity. Hence, critical impact points may be different from test to test