Informační systém Uvádění výrobků na trh
Nacházíte se: Domů » Terminologická databáze » ČSN ISO 55000 - úroveň služby

ČSN ISO 55000 - Management aktiv - Přehled, zásady a terminologie

Stáhnout normu: ČSN ISO 55000 (Zobrazit podrobnosti)
Datum vydání/vložení: 2015-05-01
Zdroj: https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:55000:ed-1:v2:en
Třidící znak: 010375
Obor: Jakost
ICS:
  • 01.040.03 - Sociologie. Služby. Organizace podniků a management. Administrativa. Doprava (názvosloví)
  • 03.100.01 - Podniková organizace a management obecně
Stav: Platná
Nahlásit chybu

3.3.6 úroveň služby

parametry nebo kombinace parametrů, které odrážejí sociální, politické, environmentální a ekonomické výstupy, které organizace (3.1.13) poskytuje

POZNÁMKA 1 k heslu Parametry mohou zahrnovat bezpečnost, spokojenost zákazníka, kvalitu, kvantitu, kapacitu, bezporuchovost, schopnost reagovat na podněty, environmentální přijatelnost, náklady a dostupnost.

3.3.6 level of service

parameters, or combination of parameters, which reflect social, political, environmental and economic outcomes that the organization (3.1.13) delivers

Note 1 to entry: The parameters can include safety, customer satisfaction, quality, quantity, capacity, reliability, responsiveness, environmental acceptability, cost and availability.

Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám mužeme poskytovat lepší služby. Využíváním našich služeb s jejich využitím souhlasíte. Více zde Souhlasím