ČSN ISO 55000 - Management aktiv - Přehled, zásady a terminologie
| Stáhnout normu: | ČSN ISO 55000 (Zobrazit podrobnosti) |
| Datum vydání/vložení: | 2015-05-01 |
| Zdroj: | https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:55000:ed-1:v2:en |
| Třidící znak: | 010375 |
| Obor: | Jakost |
| ICS: |
|
| Stav: | Platná |
‹
Nahlásit chybu
3.3.6 úroveň služby
parametry nebo kombinace parametrů, které odrážejí sociální, politické, environmentální a ekonomické výstupy, které organizace (3.1.13) poskytuje
POZNÁMKA 1 k heslu Parametry mohou zahrnovat bezpečnost, spokojenost zákazníka, kvalitu, kvantitu, kapacitu, bezporuchovost, schopnost reagovat na podněty, environmentální přijatelnost, náklady a dostupnost.
3.3.6 level of service
parameters, or combination of parameters, which reflect social, political, environmental and economic outcomes that the organization (3.1.13) delivers
Note 1 to entry: The parameters can include safety, customer satisfaction, quality, quantity, capacity, reliability, responsiveness, environmental acceptability, cost and availability.