Informační systém Uvádění výrobků na trh
Nacházíte se: Domů » Terminologická databáze » ČSN EN ISO 4126-4 - průtočná řídicí (pilotní) jednotka

ČSN EN ISO 4126-4 - Bezpečnostní pojistná zařízení proti nadměrnému tlaku - Část 4: Pojistné ventily s řídicí jednotkou

Stáhnout normu: ČSN EN ISO 4126-4 (Zobrazit podrobnosti)
Datum vydání/vložení: 2014-11-01
Zdroj: https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:4126:-4:ed-2:v1:en
Třidící znak: 134310
ICS:
  • 13.240 - Ochrana proti nadměrnému tlaku
Stav: Platná
Nahlásit chybu

3.3 průtočná řídicí (pilotní) jednotka

(flowing pilot) řídicí jednotka, která vypouští médium po celou dobu cyklu otevírání pojistného ventilu s řídicí jednotkou image1.png Legenda 1 jištěné zařízení 9 kuželka (nebo píst) 2 hlavní ventil 10 sedlo 3 řídicí jednotky 11 těleso hlavního ventilu 4 snímací potrubí 12 vstupní strana hlavního ventilu 5 zatěžovací/odlehčovací potrubí 13 výstupní strana hlavního ventilu 6 tlaková komora 14 výstupní strana řídicí jednotky 7 kryt (víko) 15 přípojka snímacího potrubí (viz poznámka) 8 vodicí prvek
POZNÁMKA Snímací potrubí z řídicí jednotky může být buď připojeno ke vstupní straně hlavního ventilu, nebo přímo k jištěnému zařízení. V případech, kdy snímací potrubí není připojeno ke vstupní straně hlavního ventilu, má se věnovat pozornost délce snímacího potrubí a jeho ochraně proti poškození. Obrázek 1 – Názvy hlavních součástí pojistného ventilu s řídicí jednotkou

3.3 flowing pilot

pilot which discharges the fluid throughout the relieving cycle of the pilot operated safety valve image1.wmf Key

1

equipment to be protected

9

disc (or piston)

2

main valve

10

seat

3

pilot valve

11

main valve body

4

sensing line

12

main valve inlet

5

loading/unloading line

13

main valve outlet

6

pressure chamber

14

pilot outlet

7

cover (or cap)

15

connection of the sensing line (see Note)

8

guide


NOTE The sensing line from the pilot can be either connected to the main valve inlet or connected directly to the equipment to be protected. In cases where the sensing line is not connected to the main valve inlet, considerations should be given to the length and to the protection from damage of the sensing line. Figure 1— Nomenclature of main components of a pilot operated safety valve
Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám mužeme poskytovat lepší služby. Využíváním našich služeb s jejich využitím souhlasíte. Více zde Souhlasím