ČSN EN 12101-3 ed. 2 - Zařízení pro usměrňování pohybu kouře a tepla - Část 3: Technické podmínky pro ventilátory pro nucený odvod kouře a tepla
Stáhnout normu: | ČSN EN 12101-3 ed. 2 (Zobrazit podrobnosti) |
Datum vydání/vložení: | 2017-12-01 |
Třidící znak: | 389700 |
Obor: | Zařízení pro usměrňování pohybu kouře a tepla |
ICS: |
|
Stav: | Platná |
3.12 ventilátory pro odvod kouře a tepla nevyráběné sériově
ventilátory, které jsou:
- jednotlivě navrženy a vyrobeny podle žádosti pro specifické použití, k výrobě je nutno přenastavit výrobní stroje, aby bylo možné je využít k výrobě těchto ventilátorů; nebo
- zhotoveny na objednávku k získání jedné nebo více vlastností pro konečné použití rozdílných od výrobků vyráběných ve výrobní řadě, i přesto pokud byly vyráběny podle stejných výrobních postupů/návrhů.
POZNÁMKA 1 k heslu Tyto výrobky jsou jednotlivě navrženy a jsou objednány a nainstalovány pro jednu a tu stejnou aplikaci. Nemají být součástí řady stejných výrobků, které jsou vyráběny ve výrobní řadě stejného druhu, kombinující běžné součásti stejným způsobem, ani tyto výrobky a ani jejich oblast použití (např. rozměry, váha) nemají být běžně nabízeny výrobcem (např. ve vydaných katalozích nebo jiným způsobem reklamy).
3.12 non-series produced fans for smoke and heat control ventilation
fans that are:
— individually designed and manufactured, upon request and for specific purposes, needing to readjust the production machines for their manufacture in order to be used in the work concerned; or
— custom-made for a specific order to obtain one or several end use performances different from products manufactured in series, even if produced according to the same manufacturing process/system design.
Note 1 to entry These are products of individual design that are ordered for and installed in one and the same known work. They should neither be part of a range of equal products, which is manufactured in series of the same kind combining usual components in the same way, nor should they and their field of application (e.g. dimensions, weight) be offered on the general initiative of the manufacturer (e.g. by means of published catalogues or other ways of advertising).