3.1.2 ovlivňující jednotka
(influencing unit) drážní vozidlo ovlivňující systém detekce vlaku POZNÁMKA 1 k heslu Jedna ovlivňující jednotka sestává ze všech spojených/spřažených vozidel, např. kompletní vlak s jedno nebo vícenásobnou trakcí, samostatné hnací vozidlo, více spojených/spřažených hnacích vozidel a hnaných vozů, např. jeden kompletní osobní vlak skládající se z jedné nebo více TU a až šestnácti osobních vozů. POZNÁMKA 2 k heslu Ovlivňující jednotka může sestávat z několika „hnacích jednotek“ (TU). Každá TU je napájena z jednoho sběrače. Jednou TU může být: jedna lokomotiva; jedna elektrická jednotka s jedním nebo více hnacími systémy nebo trakčními jednotkami (motorovými vozy); jedna souprava osobních vozů je považována za samostatnou TU, pokud přispívá k celkovému proudu IU. POZNÁMKA 3 k heslu Počet TU, které tvoří jednu IU, závisí na typu kolejových vozidel a jejich použití. Definice takového počtu proto nespadá do rozsahu platnosti této technické specifikace. Následující obrázek ukazuje několik příkladů pro různé typy a složení hnacích/trakčních jednotek, přičemž v každém případě tvoří jednu ovlivňující jednotku: Obrázek 1 – Příklady IU
3.1.2 influencing unit
rolling stock influencing the train detection system Note 1 to entry: One influencing unit comprises all coupled/connected vehicles, e.g. complete train with single or multiple traction, single vehicle, multiple connected/coupled vehicles and wagons, e.g. one complete passenger train, consisting of one or more TUs and up to 16 coaches. Note 2 to entry: The influencing unit can consist of several “traction units“ (TU). Each TU is fed from one pantograph. One TU can be: — one locomotive; — one electric multiple unit, with one or several propulsion systems or traction power units (motor cars); — one set of passenger coaches is considered as a separate TU if it contributes to the total current of the IU Note 3 to entry: The number of TUs that form one IU depends on the type of rolling stock and its application. Therefore, the definition of such numbers is out of the scope of this Technical Specification. The following figure shows some examples for various types and compositions of traction units, forming one influencing unit in each case: Figure 1 — Examples of IUs