ČSN EN 15611 - Železniční aplikace - Brzdění - Reléové ventily
Stáhnout normu: | ČSN EN 15611 (Zobrazit podrobnosti) |
Datum vydání/vložení: | 2023-05-01 |
Třidící znak: | 284056 |
Obor: | Brzdová soustava |
ICS: |
|
Stav: | Platná |
3.8 reléový ventil typu B2
reléový ventil se dvěma nebo více pevnými převodovými poměry, které se nemohou měnit během brzdění, přičemž převodový poměr může být menší (krok dolů), stejný nebo větší (krok nahoru) než 1
POZNÁMKA 1 k heslu Typicky dvoustupňový reléový ventil „prázdný/ložený“, který dává prázdný (tára) nebo ložený výstupní tlak úměrný vstupnímu tlaku v závislosti na vstupním signálu ložení. Blokování převodového poměru reléového ventilu během brzdění se obvykle používá, aby se zabránilo častému přestavování u vozidel provozovaných v blízkosti přestavovací hmotnosti.
3.8 relay valve type B2
relay valve with two or more fixed relay valve ratios that cannot change during a brake application, where the ratio can be less (step-down), equal or greater (step-up) than 1
Note 1 to entry: Typically, two stage “empty/load” relay valve, giving an empty (tare) or a loaded output pressure proportional to input pressure dependant on the load signal input. Blocking the relay valve ratio during brake application is typically used to avoid frequent changeovers taking place on vehicles operated near the changeover weight.