ČSN EN 15611 - Železniční aplikace - Brzdění - Reléové ventily
Stáhnout normu: | ČSN EN 15611 (Zobrazit podrobnosti) |
Datum vydání/vložení: | 2023-05-01 |
Třidící znak: | 284056 |
Obor: | Brzdová soustava |
ICS: |
|
Stav: | Platná |
3.10 reléový ventil typu C2
reléový ventil s plynule měnitelným převodovým poměrem, kde se ke změně převodového poměru používá signál ložení a s přidanou vícestupňovou funkcí
POZNÁMKA 1 k heslu Typicky se ke změně převodového poměru reléového ventilu používá signál ložení a ke změně stupně (stupňů) se používá řídicí signál (samočinný nebo ruční). Typickým výsledkem je, že při stejném ložení a vstupním tlaku je v nižším stupni (např. režim P, osobní vlak) nižší výstupní tlak a ve vyšším stupni (např. režim R, rychlík) je vyšší výstupní tlak.
3.10 relay valve type C2
relay valve with a continuously changeable relay valve ratio, where a load signal is used to change the ratio and with a multi-stage feature added
Note 1 to entry: Typically, a load signal is used to change the relay valve ratio and a control signal (automatic or manual) is used to change the stage(s). The typical result is that at the same load and input pressure, in the lower stage (e.g. P-mode, passenger train) results a lower output pressure and in a higher stage (e.g. R-mode, rapid passenger train) this results in a higher output pressure.