ČSN P CEN/TS 17500 - Kvalita péče a podpory poskytované seniorům
Stáhnout normu: | ČSN P CEN/TS 17500 (Zobrazit podrobnosti) |
Datum vydání/vložení: | 2023-06-01 |
Třidící znak: | 763110 |
Obor: | Služby spojené se zdravím, krásou a věkem |
ICS: |
|
Stav: | Platná |
3.2 služba
(service) výstup poskytovatele s alespoň jednou činností nezbytně prováděnou mezi organizací a zákazníkem
POZNÁMKA 1 k heslu Dominantní prvky služby jsou obvykle nehmotné.
POZNÁMKA 2 k heslu Služba často zahrnuje aktivity na rozhraní se zákazníkem za účelem stanovení požadavků zákazníka a také aktivity po poskytnutí služby, a může zahrnovat trvalé vztahy, jako jsou vztahy s bankami, účetními nebo veřejnými organizacemi, např. školami nebo nemocnicemi.
POZNÁMKA 3 k heslu Službu obvykle vnímá zákazník.
(ZDROJ: ISO 9000:2015, 3.7.7, modifikováno – Definice byla zkrácena a uvedena do souladu s 3.24.]
3.2 service
output of a provider with at least one activity necessarily performed between the provider and the customer
Note 1 to entry: The dominant elements of a service are generally intangible.
Note 2 to entry: Service often involves activities at the interface with the customer to establish customer requirements as well as upon delivery of the service and can involve a continuing relationship such as banks, accountancies, or public organizations, e.g. schools or hospitals.
Note 3 to entry: A service is generally experienced by the customer.
[SOURCE: ISO 9000:2015, 3.7.7 modified — definition has been abbreviated and aligned with 3.24]