Informační systém Uvádění výrobků na trh
Nacházíte se: Domů » Terminologická databáze » ČSN P CEN/TS 17500 - služba

ČSN P CEN/TS 17500 - Kvalita péče a podpory poskytované seniorům

Stáhnout normu: ČSN P CEN/TS 17500 (Zobrazit podrobnosti)
Datum vydání/vložení: 2023-06-01
Třidící znak: 763110
Obor: Služby spojené se zdravím, krásou a věkem
ICS:
  • 11.020.10 - Zdravotnické služby obecně
Stav: Platná
Nahlásit chybu

3.2 služba

(service) výstup poskytovatele s alespoň jednou činností nezbytně prováděnou mezi organizací a zákazníkem


POZNÁMKA 1 k heslu Dominantní prvky služby jsou obvykle nehmotné.


POZNÁMKA 2 k heslu Služba často zahrnuje aktivity na rozhraní se zákazníkem za účelem stanovení požadavků zákazníka a také aktivity po poskytnutí služby, a může zahrnovat trvalé vztahy, jako jsou vztahy s bankami, účetními nebo veřejnými organizacemi, např. školami nebo nemocnicemi.


POZNÁMKA 3 k heslu Službu obvykle vnímá zákazník.


(ZDROJ: ISO 9000:2015, 3.7.7, modifikováno – Definice byla zkrácena a uvedena do souladu s 3.24.]

3.2 service


output of a provider with at least one activity necessarily performed between the provider and the customer


Note 1 to entry: The dominant elements of a service are generally intangible.


Note 2 to entry: Service often involves activities at the interface with the customer to establish customer requirements as well as upon delivery of the service and can involve a continuing relationship such as banks, accountancies, or public organizations, e.g. schools or hospitals.


Note 3 to entry: A service is generally experienced by the customer.


[SOURCE: ISO 9000:2015, 3.7.7 modified — definition has been abbreviated and aligned with 3.24]

Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám mužeme poskytovat lepší služby. Využíváním našich služeb s jejich využitím souhlasíte. Více zde Souhlasím