Informační systém Uvádění výrobků na trh
Nacházíte se: Domů » Terminologická databáze » ČSN EN 17240 - nejvhodnější centrum tísňového volání (most appropriate PSAP)

ČSN EN 17240 - Inteligentní dopravní systémy - eSafety - Zkoušení shody systému eCall pro systémy IMS s přepojováním paketů

Stáhnout normu: ČSN EN 17240 (Zobrazit podrobnosti)
Datum vydání/vložení: 2025-04-01
Třidící znak: 018516
Obor: Doprava
ICS:
  • 35.240.60 - Aplikace informační technologie v dopravě a obchodě
Stav: Platná
Terminologie normy
Nahlásit chybu

3.24 nejvhodnější centrum tísňového volání (most appropriate PSAP)


vnitrostátním orgánem dopředu určené centrum tísňového volání, které pokrývá tísňová volání z určité oblasti nebo tísňová volání určitého typu


POZNÁMKA 1 k heslu Viz také PSAP.


POZNÁMKA 2 k heslu Tato evropská norma podporuje několik různých forem zřízení služby PSAP. PSAP může být veřejnou institucí nebo soukromým poskytovatelem služby spadajícím pod působnost vnitrostátního orgánu.

3.24 most appropriate PSAP


PSAP defined beforehand by responsible authorities to cover emergency calls from a certain area or for emergency calls of a certain type


Note 1 to entry: See also PSAP.


Note 2 to entry: A number of different instantiations of PSAP service are supported within this European Standard. A PSAP can be a Public Authority or a private service provider operating on behalf of the responsible authorities.

Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám mužeme poskytovat lepší služby. Využíváním našich služeb s jejich využitím souhlasíte. Více zde Souhlasím