Informační systém Uvádění výrobků na trh
Nacházíte se: Domů » Terminologická databáze » ČSN EN 17240 - centrum tísňového volání (public safety answering point)

ČSN EN 17240 - Inteligentní dopravní systémy - eSafety - Zkoušení shody systému eCall pro systémy IMS s přepojováním paketů

Stáhnout normu: ČSN EN 17240 (Zobrazit podrobnosti)
Datum vydání/vložení: 2025-04-01
Třidící znak: 018516
Obor: Doprava
ICS:
  • 35.240.60 - Aplikace informační technologie v dopravě a obchodě
Stav: Platná
Terminologie normy
Nahlásit chybu

3.28 centrum tísňového volání (public safety answering point)


PSAP


fyzické místo provozované na základě pověření vnitrostátních orgánů a spadající pod odpovědnost veřejné instituce nebo soukromé organizace uznané vnitrostátním orgánem, kde jsou jako první přijímána tísňová volání


POZNÁMKA 1 k heslu Viz také nejvhodnější centrum tísňového volání.


POZNÁMKA 2 k heslu V rámci tohoto dokumentu je podporováno několik různých forem zřízení služby PSAP.

3.28 public safety answering point


PSAP


physical location working on behalf of the national authorities where emergency calls are first received under the responsibility of a public authority or a private organization recognized by the national government


Note 1 to entry: See also most appropriate PSAP.


Note 2 to entry: A number of different instantiations of PSAP service are supported within this deliverable.

Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám mužeme poskytovat lepší služby. Využíváním našich služeb s jejich využitím souhlasíte. Více zde Souhlasím