3.5 end-to-end řetězec
(end-to-end chain) E2E řetězec sled informací, procesů a činností, které umožňují uživateli objevit, získat, používat, udržovat a likvidovat výrobek, zboží nebo službu, včetně poprodejní podpory a plnění záruk PŘÍKLAD 1 Aby mohl uživatel cestovat vlakem, obstarává si informace o vlakovém jízdním řádu a o službách (předprodej), zakoupí jízdenku, přichází do stanice odjezdu a příjezdu a k zařízením, nastupuje do vlaku, používá vlak a vystupuje z vlaku a smí vyžadovat podporu nebo podávat stížnost na (poprodejní) služby. PŘÍKLAD 2 Uživatel, který si hodlá zakoupit novou televizi, prozkoumává trh, vyhledává dodavatele, nakupuje televizi, zajišťuje její doručení, instalaci, připojení a nastavení, používá ji a nechává ji podle potřeby opravit, modernizovat nebo zlikvidovat.
3.5 end-to-end chain
sequence of information, processes and activities that enable a user to discover, acquire, use, maintain and dispose of a product, good or service, including post-sale support and warranty fulfilment EXAMPLE 1 In order to make a train journey, a user obtains information about train times and facilities (pre-sale), purchases a ticket, accesses departure and destination stations and facilities, boards, uses and leaves the train and may require support or complaint (post-sale) services. EXAMPLE 2 A user buying a new television, researches the market, finds a supplier, buys the television, arranges delivery, installs, connects and configures it, uses it, and gets it repaired, updated or disposed of, as, necessary.