ČSN ISO 37002 - Systémy managementu oznamování protiprávního jednání - Směrnice
Stáhnout normu: | ČSN ISO 37002 (Zobrazit podrobnosti) |
Datum vydání/vložení: | 2022-11-01 |
Třidící znak: | 010395 |
Obor: | Jakost |
ICS: |
|
Stav: | Platná |
3.25 cíl
výsledek, kterého má být dosaženo
POZNÁMKA 1 k heslu Cíl může být strategický, taktický nebo operativní.
POZNÁMKA 2 k heslu Cíle se mohou vztahovat k různým oborům (např. zdraví a bezpečnost, finanční a environmentální cíle). Mohou se aplikovat např. v celé organizaci nebo na úrovni projektu, produktu, služby nebo procesu (3.27).
POZNÁMKA 3 k heslu Cíl může být vyjádřen různými způsoby, např. jako zamýšlený výsledek, účel, operativní kritérium, jako cíl oznamování protiprávního jednání (3.10), nebo použitím jiných slov s obdobným významem (např. záměr, meta nebo úkol).
POZNÁMKA 4 k heslu V kontextu systémů managementu (3.1) oznamování protiprávního jednání jsou cíle oznamování protiprávního jednání stanoveny organizací (3.2) v souladu s politikou (3.7) oznamování protiprávního jednání tak, aby se dosáhlo specifických výsledků.
POZNÁMKA 5 k heslu Tento termín představuje jeden z běžných termínů a základních definic harmonizované struktury norem ISO pro systémy managementu.
3.25 objective
result to be achieved
Note 1 to entry: An objective can be strategic, tactical or operational.
Note 2 to entry: Objectives can relate to different disciplines (such as finance, health and safety and environment). They can be, for example, organization-wide or specific to a project, product, service or process (3.27).
Note 3 to entry: An objective can be expressed in other ways, e.g. as an intended result, a purpose, an operational criterion, as a whistleblowing (3.10) objective, or by the use of other words with similar meaning (e.g. aim, goal, or target).
Note 4 to entry: In the context of whistleblowing management systems (3.1), whistleblowing objectives are set by the organization (3.2), consistent with the whistleblowing policy (3.7), to achieve specific results.
Note 5 to entry: This constitutes one of the common terms and core definitions of the harmonized structure for ISO management system standards.