Informační systém Uvádění výrobků na trh
Nacházíte se: Domů » Terminologická databáze » ČSN EN ISO 41011 - dohoda o úrovni služeb; SLA (service level agreement; SLA)

ČSN EN ISO 41011 - Facility management - Slovník

Stáhnout normu: ČSN EN ISO 41011 (Zobrazit podrobnosti)
Datum vydání/vložení: 2024-11-01
Třidící znak: 762102
Obor: Facility management
ICS:
  • 01.040.03 - Sociologie. Služby. Organizace podniků a management. Administrativa. Doprava (názvosloví)
  • 03.080.10 - Průmyslové služby
Stav: Platná
Terminologie normy
Nahlásit chybu

3.1.11 dohoda o úrovni služeb; SLA (service level agreement; SLA)


dokument, který byl dohodnut mezi poptávající organizací (3.3.4) a poskytovatelem služeb (3.1.12) o výkonu (3.8.8), měření (3.8.6) a podmínkách poskytování služeb (3.5.14)

3.1.11 service level agreement


SLA


document which has been agreed between the demand organization (3.3.4) and a service provider (3.1.12) on performance (3.8.8), measurement (3.8.6) and conditions of service (3.5.14) delivery

Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám mužeme poskytovat lepší služby. Využíváním našich služeb s jejich využitím souhlasíte. Více zde Souhlasím