Nacházíte se:
Domů »
Terminologická databáze »
ČSN EN ISO 41011 - dohoda o úrovni služeb; SLA (service level agreement; SLA)
ČSN EN ISO 41011 - Facility management - Slovník
| Stáhnout normu: | ČSN EN ISO 41011 (Zobrazit podrobnosti) |
| Datum vydání/vložení: | 2024-11-01 |
| Třidící znak: | 762102 |
| Obor: | Facility management |
| ICS: |
|
| Stav: | Platná |
‹
Nahlásit chybu
3.1.11 dohoda o úrovni služeb; SLA (service level agreement; SLA)
dokument, který byl dohodnut mezi poptávající organizací (3.3.4) a poskytovatelem služeb (3.1.12) o výkonu (3.8.8), měření (3.8.6) a podmínkách poskytování služeb (3.5.14)
3.1.11 service level agreement
SLA
document which has been agreed between the demand organization (3.3.4) and a service provider (3.1.12) on performance (3.8.8), measurement (3.8.6) and conditions of service (3.5.14) delivery