Informační systém Uvádění výrobků na trh
Nacházíte se: Domů » Terminologická databáze » ČSN EN ISO 41011 - cíl (objective)

ČSN EN ISO 41011 - Facility management - Slovník

Stáhnout normu: ČSN EN ISO 41011 (Zobrazit podrobnosti)
Datum vydání/vložení: 2024-11-01
Třidící znak: 762102
Obor: Facility management
ICS:
  • 01.040.03 - Sociologie. Služby. Organizace podniků a management. Administrativa. Doprava (názvosloví)
  • 03.080.10 - Průmyslové služby
Stav: Platná
Terminologie normy
Nahlásit chybu

3.7.13 cíl (objective)


výsledek, kterého se má dosáhnout


POZNÁMKA 1 k heslu Cíl může být strategický, taktický nebo operativní.


POZNÁMKA 2 k heslu Cíle se mohou vztahovat k různým oborům (např. finanční cíle, cíle v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví a životního prostředí) a mohou se používat na různých úrovních [např. strategická úroveň, úroveň v celé organizaci, úroveň projektu, produktu (3.5.12) a procesu (3.5.13)].


POZNÁMKA 3 k heslu Cíl může být vyjádřen různými způsoby, např. jako zamýšlený výsledek (3.5.9), účel, operativní kritérium, jako cíl facility managementu (3.1.1) nebo použitím jiných slov s podobným významem (např. záměr, meta nebo úkol).


POZNÁMKA 4 k heslu V kontextu systémů managementu (3.7.5) facility služeb jsou cíle facility managementu stanovo-vány organizací (3.3.5) v souladu s politikou (3.7.9) facility managementu tak, aby se dosáhlo specifických výsledků.


[ZDROJ: ISO 9000:2015, 3.7.1, modifikováno – V poznámkách 3 a 4 k heslu byl termín „kvalita“ nahrazen termí-nem „facility management“ a poznámka 5 k heslu byla odstraněna.]

3.7.13 objective


result to be achieved


Note 1 to entry: An objective can be strategic, tactical or operational.


Note 2 to entry: Objectives can relate to different disciplines (such as financial, health and safety and environmental objectives) and can apply at different levels [such as strategic, organization-wide, project, product (3.5.12) and process (3.5.13)].


Note 3 to entry: An objective can be expressed in other ways, for example as an intended outcome (3.5.9), a purpose, an operational criterion, as a facility management (3.1.1) objective, or by the use of other words with similar meaning (e.g. aim, goal or target).


Note 4 to entry: In the context of facility management systems (3.7.12), facility management objectives are set by the organization (3.3.5), consistent with the facility management policy (3.7.9), to achieve specific results.


[SOURCE: ISO 9000:2015, 3.7.1, modified — “quality” has been replaced with “facility management” in Notes 3 and 4 to entry, and Note 5 to entry has been deleted.]

Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám mužeme poskytovat lepší služby. Využíváním našich služeb s jejich využitím souhlasíte. Více zde Souhlasím