ČSN ISO 10001 - Management kvality – Spokojenost zákazníka – Směrnice pro pravidla chování organizací
Stáhnout normu: | ČSN ISO 10001 (Zobrazit podrobnosti) |
Datum vydání/vložení: | 2008-11-01 |
Zdroj: | https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:10001:ed-2:v1:en |
Třidící znak: | 010340 |
Obor: | Všeobecné požadavky na technickou dokumentaci |
ICS: |
|
Stav: | Neplatná |
3.1 pravidla chování pro zvýšení spokojenosti zákazníka, pravidla
přísliby týkající se chování organizace dané organizací (3.6) zákazníkům (3.4) a s nimi spojená ustanovení, které jsou zaměřeny na zvýšenou spokojenost zákazníka (3.5)
POZNÁMKA 1 Ustanovení mohou obsahovat cíle, podmínky, omezení, kontaktní údaje a postupy vyřizování stížností.
POZNÁMKA 2 Dále se v této mezinárodní normě používá jen termín „pravidla“ místo „pravidla chování pro zvýšení spokojenosti zákazníka“.
3.1 customer satisfaction code of conduct, code
promises, made to customers (3.4) by an organization (3.6) concerning its behaviour, that are aimed at enhanced customer satisfaction (3.5) and related provisions
NOTE 1 Related provisions can include objectives, conditions, limitations, contact information and complaints handling procedures.
NOTE 2 Hereafter in this International Standard, the term “code” is used in place of “customer satisfaction code of conduct”.