ČSN ISO 10001 - Management kvality – Spokojenost zákazníka – Směrnice pro pravidla chování organizací
Stáhnout normu: | ČSN ISO 10001 (Zobrazit podrobnosti) |
Datum vydání/vložení: | 2008-11-01 |
Zdroj: | https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:10001:ed-2:v1:en |
Třidící znak: | 010340 |
Obor: | Všeobecné požadavky na technickou dokumentaci |
ICS: |
|
Stav: | Neplatná |
3.5 spokojenost zákazníka
vnímání zákazníka (3.4) týkající se stupně splnění jeho požadavků
POZNÁMKA 1 Stížnosti zákazníka (3.3) jsou obvyklým ukazatelem nízké spokojenosti zákazníka, avšak stav bez stížností neznamená automaticky vysokou spokojenost zákazníka.
POZNÁMKA 2 I když byly požadavky zákazníka se zákazníkem dohodnuty a byly splněny, nezajišťuje to automaticky vysokou spokojenost zákazníka.
[ISO 9000:2005, 3.1.4]
3.5 customer satisfactioncustomers
(3.4) perception of the degree to which the customer’s requirements have been fulfilled
NOTE 1 Customer complaints (3.3) are a common indicator of low customer satisfaction but their absence does not necessarily imply high customer satisfaction.
NOTE 2 Even when customer requirements have been agreed with the customer and fulfilled, this does not necessarily ensure high customer satisfaction.
[ISO 9000:2005, 3.1.4]