Informační systém Uvádění výrobků na trh
Nacházíte se: Domů » Terminologická databáze » ČSN ISO 10001 - stížnost

ČSN ISO 10001 - Management kvality – Spokojenost zákazníka – Směrnice pro pravidla chování organizací

Stáhnout normu: ČSN ISO 10001 (Zobrazit podrobnosti)
Datum vydání/vložení: 2008-11-01
Zdroj: https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:10001:ed-2:v1:en
Třidící znak: 010340
Obor: Všeobecné požadavky na technickou dokumentaci
ICS:
  • 03.120.10 - Management kvality a prokazování kvality
Stav: Neplatná
Nahlásit chybu

3.3 stížnost

vyjádření nespokojenosti s organizací (3.6) ve vztahu k jejím produktům nebo k samotnému procesu vyřizování stížností, přičemž se explicitně nebo implicitně očekává odezva nebo vyřešení

[ISO 10002:2004, 3.2]

POZNÁMKA Mohou se objevit i stížnosti na pravidla (3.1).

3.3 complaint

expression of dissatisfaction made to an organization (3.6), related to its products, or the complaints-handling process itself, where a response or resolution is explicitly or implicitly expected

[ISO 10002:2004, 3.2]

NOTE Complaints can be made in relation to the code (3.1).

Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám mužeme poskytovat lepší služby. Využíváním našich služeb s jejich využitím souhlasíte. Více zde Souhlasím