ČSN ISO 10001 - Management kvality – Spokojenost zákazníka – Směrnice pro pravidla chování organizací
Stáhnout normu: | ČSN ISO 10001 (Zobrazit podrobnosti) |
Datum vydání/vložení: | 2008-11-01 |
Zdroj: | https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:10001:ed-2:v1:en |
Třidící znak: | 010340 |
Obor: | Všeobecné požadavky na technickou dokumentaci |
ICS: |
|
Stav: | Neplatná |
‹
Nahlásit chybu
3.3 stížnost
vyjádření nespokojenosti s organizací (3.6) ve vztahu k jejím produktům nebo k samotnému procesu vyřizování stížností, přičemž se explicitně nebo implicitně očekává odezva nebo vyřešení
[ISO 10002:2004, 3.2]
POZNÁMKA Mohou se objevit i stížnosti na pravidla (3.1).
3.3 complaint
expression of dissatisfaction made to an organization (3.6), related to its products, or the complaints-handling process itself, where a response or resolution is explicitly or implicitly expected
[ISO 10002:2004, 3.2]
NOTE Complaints can be made in relation to the code (3.1).