ČSN ISO 10001 - Management kvality – Spokojenost zákazníka – Směrnice pro pravidla chování organizací
Stáhnout normu: | ČSN ISO 10001 (Zobrazit podrobnosti) |
Datum vydání/vložení: | 2008-11-01 |
Zdroj: | https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:10001:ed-2:v1:en |
Třidící znak: | 010340 |
Obor: | Všeobecné požadavky na technickou dokumentaci |
ICS: |
|
Stav: | Neplatná |
‹
Nahlásit chybu
3.2 stěžovatel
osoba, organizace (3.6) nebo jejich zástupce, uplatňující stížnost (3.3)
POZNÁMKA Tato definice zpřesňuje definici uvedenou v ISO 10002 v tom, že zástupce může zastupovat osobu nebo organizaci.
3.2 complainant
person, organization (3.6) or their representative, making a complaint (3.3)
NOTE This definition clarifies the definition given in ISO 10002, in that a representative can represent a person or an organization.