Informační systém Uvádění výrobků na trh
Nacházíte se: Domů » Terminologická databáze » ČSN ISO 10001 - stěžovatel

ČSN ISO 10001 - Management kvality – Spokojenost zákazníka – Směrnice pro pravidla chování organizací

Stáhnout normu: ČSN ISO 10001 (Zobrazit podrobnosti)
Datum vydání/vložení: 2008-11-01
Zdroj: https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:10001:ed-2:v1:en
Třidící znak: 010340
Obor: Všeobecné požadavky na technickou dokumentaci
ICS:
  • 03.120.10 - Management kvality a prokazování kvality
Stav: Neplatná
Nahlásit chybu

3.2 stěžovatel

osoba, organizace (3.6) nebo jejich zástupce, uplatňující stížnost (3.3)

POZNÁMKA Tato definice zpřesňuje definici uvedenou v ISO 10002 v tom, že zástupce může zastupovat osobu nebo organizaci.

3.2 complainant

person, organization (3.6) or their representative, making a complaint (3.3)

NOTE This definition clarifies the definition given in ISO 10002, in that a representative can represent a person or an organization.

Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám mužeme poskytovat lepší služby. Využíváním našich služeb s jejich využitím souhlasíte. Více zde Souhlasím