Informační systém Uvádění výrobků na trh
Nacházíte se: Domů » Terminologická databáze » ČSN ISO 10001 - zákazník

ČSN ISO 10001 - Management kvality – Spokojenost zákazníka – Směrnice pro pravidla chování organizací

Stáhnout normu: ČSN ISO 10001 (Zobrazit podrobnosti)
Datum vydání/vložení: 2008-11-01
Zdroj: https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:10001:ed-2:v1:en
Třidící znak: 010340
Obor: Všeobecné požadavky na technickou dokumentaci
ICS:
  • 03.120.10 - Management kvality a prokazování kvality
Stav: Neplatná
Nahlásit chybu

3.4 zákazník

osoba nebo organizace (3.6), která přijímá produkt

PŘÍKLAD Spotřebitel, klient, konečný uživatel, maloobchodník, příjemce nebo kupující.

POZNÁMKA 1 Zákazník může být vůči organizaci interní nebo externí.

POZNÁMKA 2 Pro účely této mezinárodní normy termín “zákazník“ zahrnuje i potenciálního zákazníka.

POZNÁMKA 3 Upraveno z ISO 9000:2005, 3.3.5.

3.4 customer

organization (3.6) or person that receives a product

EXAMPLE Consumer, client, end-user, retailer, beneficiary or purchaser.

NOTE 1 A customer can be internal or external to the organization.

NOTE 2 For the purposes of this International Standard, the term “customer” includes potential customers.

NOTE 3 Adapted from ISO 9000:2005, 3.3.5.

Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám mužeme poskytovat lepší služby. Využíváním našich služeb s jejich využitím souhlasíte. Více zde Souhlasím