ČSN ISO 10001 - Management kvality – Spokojenost zákazníka – Směrnice pro pravidla chování organizací
Stáhnout normu: | ČSN ISO 10001 (Zobrazit podrobnosti) |
Datum vydání/vložení: | 2008-11-01 |
Zdroj: | https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:10001:ed-2:v1:en |
Třidící znak: | 010340 |
Obor: | Všeobecné požadavky na technickou dokumentaci |
ICS: |
|
Stav: | Neplatná |
‹
Nahlásit chybu
3.4 zákazník
osoba nebo organizace (3.6), která přijímá produkt
PŘÍKLAD Spotřebitel, klient, konečný uživatel, maloobchodník, příjemce nebo kupující.
POZNÁMKA 1 Zákazník může být vůči organizaci interní nebo externí.
POZNÁMKA 2 Pro účely této mezinárodní normy termín “zákazník“ zahrnuje i potenciálního zákazníka.
POZNÁMKA 3 Upraveno z ISO 9000:2005, 3.3.5.
3.4 customer
organization (3.6) or person that receives a product
EXAMPLE Consumer, client, end-user, retailer, beneficiary or purchaser.
NOTE 1 A customer can be internal or external to the organization.
NOTE 2 For the purposes of this International Standard, the term “customer” includes potential customers.
NOTE 3 Adapted from ISO 9000:2005, 3.3.5.