Informační systém Uvádění výrobků na trh
Nacházíte se: Domů » Terminologická databáze » Terminologie BIM » BIM (v1.1) - Administrační kompetence

BIM (v1.1) - Česko-anglický výkladový slovník pro Building Information Modelling („BIM“)

Datum vydání/vložení: 2018-04-03
Zdroj: https://bimdictionary.com
Třidící znak: 7301XX
Obor: Organizace informací o stavbách
Stav: Platná
Terminologie normy
Zaslat připomínku k tomuto terminologickému heslu

2.12 Administrační kompetence

Administrační kompetence a témata pokrývají každodenní organizační činnosti, tak jak je požadováno pro dosažení a udržení strategických cílů. Administrační témata se standardně nezaměřují na konkrétní projekty, ale na soubor všech projektů, jejich lidské zdroje, praktiky zadávání zakázek, kvalitu výrobků/služeb a ostatní organizační výstupy a jejich příslušné požadavky. Zahrnutá témata jsou Administrace, politika a postupy, Finance, účetnictví a rozpočtování, Management výkonnosti, Personalistika, Marketing, Podávání nabídek a zadávání zakázek, Management smluvních vztahů, Management rizik, a Management kvality

2.12 Administration Competency

Administration competencies and topics cover the day-to-day organizational activities as required to meet and maintain strategic objectives. Administration topics do not typically focus on specific projects but the sum of all projects; their human resources, procurement practices, product/service quality and other organizational deliverables and their respective requirements. Topics include Administration, Policies and Procedures, Finance, Accounting and Budgeting, Performance Management, Human Resource Management, Marketing, Tendering and Procurement, Contract Management, Risk Management, and Quality Management

Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám mužeme poskytovat lepší služby. Využíváním našich služeb s jejich využitím souhlasíte. Více zde Souhlasím