Informační systém Uvádění výrobků na trh
Nacházíte se: Domů » Terminologická databáze » Terminologie BIM » BIM (v1.1) - Marketingový plán pro BIM

BIM (v1.1) - Česko-anglický výkladový slovník pro Building Information Modelling („BIM“)

Datum vydání/vložení: 2018-04-03
Zdroj: https://bimdictionary.com
Třidící znak: 7301XX
Obor: Organizace informací o stavbách
Stav: Platná
Terminologie normy
Zaslat připomínku k tomuto terminologickému heslu

2.254 Marketingový plán pro BIM

Jednorázový postoj nebo specializovaný dokument určený pro informování objednatelů (a možných objednatelů) o Způsobilosti pro BIM a Výstupech BIM organizace. Marketingový plán pro BIM standardně zahrnuje zamýšlené cíle, použitá média a obsah, který má být vypracován (např. Prohlášení o způsobilosti BIM), tak jak je požadováno pro implementaci marketingové strategie zaměřené na BIM

2.254 BIM Marketing Plan

An ad-hoc approach or a specialized document intended to inform clients (and potential clients) about an organization's BIM Capability and BIM Deliverables. A BIM Marketing Plan typically includes objectives to reach, media to use, and content to be developed (e.g. a BIM Capability Statement) as required to implement a BIM-focused Marketing Strategy

Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám mužeme poskytovat lepší služby. Využíváním našich služeb s jejich využitím souhlasíte. Více zde Souhlasím