ČSN ISO/IEC 20000-1 - Informační technologie – Management služeb – Část 1: Požadavky na systém managementu služeb
Stáhnout normu: | ČSN ISO/IEC 20000-1 (Zobrazit podrobnosti) |
Datum vydání/vložení: | 2012-06-01 |
Zdroj: | https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso-iec:20000:-1:ed-3:v1:en |
Třidící znak: | 369074 |
Obor: | Informační technika všeobecně a terminologie |
ICS: |
|
Stav: | Neplatná |
‹
Nahlásit chybu
3.7 zákazník
organizace nebo část organizace, která přijímá službu nebo služby
POZNÁMKA 1 Zákazník může být interní nebo externí vůči organizaci poskytovatele služeb.
POZNÁMKA 2 Upraveno z ISO 9000:2005.
3.7 customer
organization or part of an organization that receives a service or services
NOTE 1 A customer can be internal or external to the service provider’s organization.
NOTE 2 Adapted from ISO 9000:2005.