ČSN ISO/IEC 20000-1 - Informační technologie – Management služeb – Část 1: Požadavky na systém managementu služeb
| Stáhnout normu: | ČSN ISO/IEC 20000-1 (Zobrazit podrobnosti) | 
| Datum vydání/vložení: | 2012-06-01 | 
| Zdroj: | https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso-iec:20000:-1:ed-3:v1:en | 
| Třidící znak: | 369074 | 
| Obor: | Informační technika všeobecně a terminologie | 
| ICS: | 
                                
  | 
                        
| Stav: | Neplatná | 
‹
			
					
					    Nahlásit chybu
					
					
					
					
						
					
					 
						
							
					
				
			3.7 zákazník
organizace nebo část organizace, která přijímá službu nebo služby
POZNÁMKA 1 Zákazník může být interní nebo externí vůči organizaci poskytovatele služeb.
POZNÁMKA 2 Upraveno z ISO 9000:2005.
3.7 customer
organization or part of an organization that receives a service or services
NOTE 1 A customer can be internal or external to the service provider’s organization.
NOTE 2 Adapted from ISO 9000:2005.