ČSN ISO/IEC 20000-1 - Informační technologie – Management služeb – Část 1: Požadavky na systém managementu služeb
Stáhnout normu: | ČSN ISO/IEC 20000-1 (Zobrazit podrobnosti) |
Datum vydání/vložení: | 2012-06-01 |
Zdroj: | https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso-iec:20000:-1:ed-3:v1:en |
Třidící znak: | 369074 |
Obor: | Informační technika všeobecně a terminologie |
ICS: |
|
Stav: | Neplatná |
‹
Nahlásit chybu
3.19 problém
primární příčina jednoho nebo více incidentů
POZNÁMKA V čase, kdy je vytvářen záznam o problému, obvykle není primární příčina známa a za další zkoumání je odpovědný proces řízení problémů.
3.19 problem
root cause of one or more incidents
NOTE The root cause is not usually known at the time a problem record is created and the problem management process is responsible for further investigation.