ČSN ISO/IEC 20000-1 - Informační technologie – Management služeb – Část 1: Požadavky na systém managementu služeb
Stáhnout normu: | ČSN ISO/IEC 20000-1 (Zobrazit podrobnosti) |
Datum vydání/vložení: | 2012-06-01 |
Zdroj: | https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso-iec:20000:-1:ed-3:v1:en |
Třidící znak: | 369074 |
Obor: | Informační technika všeobecně a terminologie |
ICS: |
|
Stav: | Neplatná |
‹
Nahlásit chybu
3.26 služba
prostředky, jimiž je zákazníkovi dodávána hodnota v podobě usnadnění výsledků, kterých chce zákazník dosáhnout
POZNÁMKA 1 Služba je obvykle nehmotná.
POZNÁMKA 2 Služba může být též dodávána poskytovateli služeb prostřednictvím dodavatele, interní skupiny nebo zákazníkem, který funguje jako dodavatele.
3.26 service
means of delivering value for the customer by facilitating results the customer wants to achieve
NOTE 1 Service is generally intangible.
NOTE 2 A service can also be delivered to the service provider by a supplier, an internal group or a customer acting as a supplier.