Informační systém Uvádění výrobků na trh
Nacházíte se: Domů » Terminologická databáze » ČSN ISO/IEC 20000-1 - systém managementu služeb, SMS

ČSN ISO/IEC 20000-1 - Informační technologie – Management služeb – Část 1: Požadavky na systém managementu služeb

Stáhnout normu: ČSN ISO/IEC 20000-1 (Zobrazit podrobnosti)
Datum vydání/vložení: 2012-06-01
Zdroj: https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso-iec:20000:-1:ed-3:v1:en
Třidící znak: 369074
Obor: Informační technika všeobecně a terminologie
ICS:
  • 03.080.99 - Ostatní služby
  • 35.020 - Informační technologie (IT) obecně
Stav: Neplatná
Nahlásit chybu

3.31 systém managementu služeb, SMS

systém managementu pro vedení a řízení činností souvisejících s managementem služeb poskytovatele služeb

POZNÁMKA 1 Systém managementu je množina vzájemně souvisejících nebo vzájemně působících prvků pro ustanovení politiky a cílů a pro dosažení těchto cílů.

POZNÁMKA 2 SMS obsahuje všechny politiky, cíle, plány procesy, dokumentaci a zdroje související s managementem služeb, které jsou potřebné pro návrh, přechod, dodávku a zlepšování služeb a naplnění požadavků této části ISO/IEC 20000.

POZNÁMKA 3 Upraveno z definice „systému managementu kvality“ v ISO 9000:2005.

3.31 service management system SMS

management system to direct and control the service management activities of the service provider

NOTE 1 A management system is a set of interrelated or interacting elements to establish policy and objectives and to achieve those objectives.

NOTE 2 The SMS includes all service management policies, objectives, plans, processes, documentation and resources required for the design, transition, delivery and improvement of services and to fulfil the requirements in this part of ISO/IEC 20000.

NOTE 3 Adapted from the definition of “quality management system” in ISO 9000:2005.

Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám mužeme poskytovat lepší služby. Využíváním našich služeb s jejich využitím souhlasíte. Více zde Souhlasím