ČSN ISO/IEC 20000-1 - Informační technologie – Management služeb – Část 1: Požadavky na systém managementu služeb
Stáhnout normu: | ČSN ISO/IEC 20000-1 (Zobrazit podrobnosti) |
Datum vydání/vložení: | 2012-06-01 |
Zdroj: | https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso-iec:20000:-1:ed-3:v1:en |
Třidící znak: | 369074 |
Obor: | Informační technika všeobecně a terminologie |
ICS: |
|
Stav: | Neplatná |
‹
Nahlásit chybu
3.29 dohoda o úrovni služeb, SLA
dokumentovaná dohoda mezi poskytovatelem služeb a zákazníkem, která určuje služby a cíle služeb
POZNÁMKA 1 Dohoda o úrovni služeb může být též ustanovena mezi poskytovatelem služeb a dodavatelem, interní skupinou nebo zákazníkem, který vystupuje jako dodavatel.
POZNÁMKA 2 Dohoda o úrovni služeb může být součástí smlouvy nebo jiného typu dokumentované dohody.
3.29 service level agreement, SLA
documented agreement between the service provider and customer that identifies services and service targets
NOTE 1 A service level agreement can also be established between the service provider and a supplier, an internal group or a customer acting as a supplier.
NOTE 2 A service level agreement can be included in a contract or another type of documented agreement.