ISO 9000:2015 Quality management systems - Fundamentals and vocabulary V revizi: ISO/CD 9000
|
EN ISO 9000:2015
|
ČSN EN ISO 9000:2016 Systémy managementu kvality - Základní principy a slovník (01 0300) (cz)
|
STN EN ISO 9000:2016 Systémy manažérstva kvality. Základy a slovník (01 0300) (sk/en)
|
ISO 9001:2015 Quality management systems - Requirements Změna A1:2024 V revizi: ISO/CD 9001
|
EN ISO 9001:2015
Změna: A1:2024
|
ČSN EN ISO 9001:2016 Systémy managementu kvality – Požadavky (01 032) (cz) Opr.1:2018
|
STN EN ISO 9001:2016 Systémy manažérstva kvality. Požiadavky (01 0320) (sk/en) Oprava O1:2018
|
ISO/TS 9002:2016 Quality management systems - Guidelines for the application of ISO 9001:2015
|
|
ČSN P ISO/TS 9002:2018 Systémy managementu kvality - Směrnice pro aplikování ISO 9001:2015 (01 0322) (cz)
|
STN P ISO/TS 9002:2017 Systémy manažérstva kvality. Návod na používanie ISO 9001: 2015 (01 0320) (sk)
|
ISO 9004:2018 Quality management - Quality of an organization - Guidance to achieve sustained success
|
EN ISO 9004:2018
|
ČSN EN ISO 9004:2019 Management kvality - Kvalita organizace - Návod k dosažení udržitelného úspěchu (01 0324) (cz)
|
STN EN ISO 9004:2019 Manažérstvo kvality. Kvalita organizácie. Návod na dosiahnutie trvalého úspechu (01 0320) (sk) |
ISO 10001:2018 Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for codes of conduct for organizations |
|
ČSN ISO 10001:2019 Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro pravidla chování organizací (01 0340) (en)
|
STN ISO 10001:2022 Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na kódex správania sa organizácií (01 0308) (sk)
|
ISO 10002:2018 Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for complaints handling in organizations |
|
ČSN ISO 10002:2019 Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro vyřizování stížností v organizacích (01 0339) (en)
|
STN ISO 10002:2021
Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na vybavovanie sťažností v organizáciách (01 0310) (sk)
|
ISO 10003:2018 Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for dispute resolution external to organizations
|
|
ČSN ISO 10003:2019 Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro externí řešení sporů organizace (01 0341) (en)
|
STN ISO 10003:2021
Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na riešenie sporu mimo organizácie (01 0309) (sk)
|
ISO 10004:2018 Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for monitoring and measuring
|
|
ČSN ISO 10004:2019 Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro monitorování a měření (01 0342) (en)
|
STN ISO 10004:2022 Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na monitorovanie a meranie (01 0307), sk
|
ISO 10005:2018 Quality management systems - Guidelines for quality plans
|
|
ČSN ISO 10005:2019 Management kvality - Směrnice pro plány kvality (01 0332) (cz) |
STN ISO 10005:2020 Manažérstvo kvality. Návod na plány kvality (01 0324) (sk)
|
ISO 10006:2017
Quality management - Guidelines for quality management in projects
|
|
ČSN ISO 10006:2019 Management kvality - Směrnice pro management kvality v projektech (01 0333) (cz)
|
STN ISO 10006:2019 Manažérstvo kvality. Návod na manažérstvo kvality v projektech (01 0325) (sk/en)
|
ISO 10007:2017 Quality management - Guidelines for configuration management
|
|
ČSN ISO 10007:2020 Management kvality – Směrnice pro management konfigurace (01 0334) (cz)
|
STN ISO 10007:2020 Manažérstvo kvality. Návod na manažérstvo konfigurácie (01 0304) (sk)
|
ISO 10008:2022 Quality management – Customer satisfaction – Guidance for business-to-consumer electronic commerce transactions
|
|
ČSN ISO 10008:2023 Management kvality – Spokojenost zákazníka – Návod pro transakce elektronického obchodu mezi obchodní společností a spotřebitelem (01 0343), en |
STN ISO 10008:2024 Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Usmernenie na transakcie elektronického obchodovania medzi podnikmi a spotrebiteľmi (01 0306), sk |
ISO 10009:2024 Quality management – Guidance for quality tools and their application
|
|
|
|
ISO 10010:2022 Quality management – Guidance to understand, evaluate and improve organizational quality culture
|
|
ČSN ISO 10010:2023 Management kvality – Návod k pochopení, hodnocení a zlepšování kultury kvality organizace (01 0344), en |
|
ISO 10012:2003 Measurement management systems - Requirements for measurement processes and measuring equipment
V revizi: ISO/DIS 10012 Quality management – Requirements for measurement management systems
|
EN ISO 10012:2003
V revizi: prEN ISO 10012
|
ČSN EN ISO 10012:2003 Systémy managementu měření - Požadavky na procesy měření a měřicí vybavení (01 0360) (cz)
|
STN EN ISO 10012:2004 Systémy manažérstva merania. Požiadavky na meracie procesy a meracie zariadenia (01 0360) (sk)
|
ISO 10013:2021 Quality management systems – Guidance for documented information
|
|
ČSN ISO 10013:2021 Systémy managementu kvality - Návod k dokumentovaným informacím (01 0331) (cz)
|
STN ISO 10013:2022 Systémy manažérstva kvality. Usmernenie na zdokumentované informácie (01 0370) (sk)
|
ISO 10014:2021 Quality management systems – Managing an organization for quality results – Guidance for realizing financial and economic benefits
|
|
ČSN ISO 10014:2021 Systémy managementu kvality – Řízení organizace k výsledkům kvality – Návod k dosahování finančních a ekonomických přínosů (01 0335), cz
|
STN ISO 10014:2023 Systémy manažérstva kvality. Manažovanie výsledkov kvality organizácie. Návod na realizovanie finančných a ekonomických prínosov (01 0371) (sk)
|
ISO 10015:2019 Quality management - Guidelines for competence management and people development
|
|
ČSN ISO 10015:2020 Management kvality - Směrnice pro management kompetencí a rozvoj lidí (01 0337) (en)
|
STN ISO 10015:2021
Manažérstvo kvality. Návod na manažérstvo kompetentnosti a rozvoj pracovníkov (01 0372) (sk)
|
ISO 10017:2021 Quality management – Guidance on statistical techniques for ISO 9001:2015
|
|
ČSN ISO 10017:2022 Management kvality - Návod ke statistickým technikám pro ISO 9001:2016 (01 0336) (cz)
|
STN ISO 10017:2023 Manažérstvo kvality. Usmernenie na štatistické techniky pre ISO 9001: 2015 (01 0317) (sk)
|
ISO 10018:2020 Quality management - Guidelines for people engagement
|
|
|
STN ISO 10018:2023 Manažérstvo kvality. Usmernenie na zapojenie pracovníkov (01 0373), sk |
ISO 10019:2005 Guidelines for the selection of quality management system consultants and use of their services
|
|
ČSN ISO 10019:2005 Směrnice pro výběr poradců v systému managementu kvality a pro využívání jejich služeb (01 0338) (cz)
|
STN ISO 10019:2005 Návod na výber konzultantov systémov manažérstva kvality a využívanie ich služieb (01 0303) (sk) Oprava O1:2024
|
ISO/TS 10020:2022 Quality management systems – Organizational change management – Processes
|
|
ČSN P ISO/TS 10020:2023 Systémy managementu kvality – Management organizačních změn – Procesy (01 0349), en |
STN P ISO/TS 10020:2024 Systémy manažérstva kvality. Manažérstvo organizačných zmien. Procesy (01 0305), sk
|
ISO 18091:2019 Quality management systems - Guidelines for the application of ISO 9001 in local government
|
|
ČSN ISO 18091:2020 Systémy managementu kvality - Směrnice pro aplikování ISO 9001 v místní samosprávě (01 0323) (cz) |
STN ISO 18091:2022 Systémy manažérstva kvality. Návod na aplikáciu ISO 9001 v samospráve (01 0341), sk |
ISO/TS 54001:2019
Quality management systems - Particular requirements for the application of ISO 9001:2015 for electoral organizations at all levels of government
|
|
|
|
ISO/DIS 54002 Quality management systems – Guidelines for the application of ISO 9001 in police organization
|
|
|
|