Informační systém Uvádění výrobků na trh
Nacházíte se: Domů » Terminologická databáze » ČSN EN ISO 9000 - řešitel sporů

ČSN EN ISO 9000 - Systémy managementu kvality - Základní principy a slovník

Stáhnout normu: ČSN EN ISO 9000 (Zobrazit podrobnosti)
Datum vydání/vložení: 2016-03-01
Zdroj: https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:9000:ed-4:v1:en
Třidící znak: 010300
Obor: Jakost
ICS:
  • 03.120.10 - Management kvality a prokazování kvality
  • 03.100.70 - Systémy managementu
Stav: Platná
Terminologie normy
Nahlásit chybu

3.1.6 řešitel sporů

jedinec určený poskytovatelem procesu řešení sporů (3.2.7) pro podporu stran při řešení sporů (3.9.6)

PŘÍKLAD Personál, dobrovolník, smluvní (3.4.7) pracovník.

[ZDROJ: ISO 10003:2007, 3.7, modifikováno]

3.1.6 dispute resolver

<custmer satisfaction> individual person assigned by a DRP-provider (3.2.7) to assist the parties in resolving a dispute (3.9.6)

EXAMPLE Staff, volunteer, contract (3.4.7) personnel.

[SOURCE: ISO 10003:2007, 3.7, modified]

Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám mužeme poskytovat lepší služby. Využíváním našich služeb s jejich využitím souhlasíte. Více zde Souhlasím