ČSN EN ISO 9000 - Systémy managementu kvality - Základní principy a slovník
Stáhnout normu: | ČSN EN ISO 9000 (Zobrazit podrobnosti) |
Datum vydání/vložení: | 2016-03-01 |
Zdroj: | https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:9000:ed-4:v1:en |
Třidící znak: | 010300 |
Obor: | Jakost |
ICS: |
|
Stav: | Platná |
3.3.2 neustálé zlepšování
opakující se činnost zaměřená na zvyšování výkonnosti (3.7.8)
POZNÁMKA 1 k heslu Proces (3.4.1) stanovení cílů (3.7.1) a hledání příležitostí ke zlepšování (3.3.1) je neustálý proces, který využívá zjištění z auditů (3.13.9) a závěry z auditů (3.13.10), analýzu dat (3.8.1), přezkoumání (3.11.2) systému managementu (3.3.3) nebo jiné prostředky a obvykle vede k nápravnému opatření (3.12.2) nebo k preventivnímu opatření (3.12.1).
POZNÁMKA 2 k heslu Tento termín představuje jeden z běžných termínů a základních definicí norem ISO pro systémy managementu uvedených v příloze SL konsolidovaného dodatku ISO ke směrnicím ISO/IEC, část 1. Původní definice byla upravena doplněním poznámky 1 k heslu.
3.3.2 continual improvement
recurring activity to enhance performance (3.7.8)
Note 1 to entry: The process (3.4.1) of establishing objectives (3.7.1) and finding opportunities for improvement (3.3.1) is a continual processthrough the use of audit findings (3.13.9) and audit conclusions (3.13.10), analysis of data (3.8.1), management (3.3.3) reviews (3.11.2) or other means and generally leads to corrective action (3.12.2) or preventive action (3.12.1).
Note 2 to entry: This constitutes one of the common terms and core definitions for ISO management system standards given in Annex SL of the Consolidated ISO Supplement to the ISO/IEC Directives, Part 1. The original definition has been modified by adding Note 1 to entry.