Informační systém Uvádění výrobků na trh
Nacházíte se: Domů » Terminologická databáze » ČSN EN ISO 9000 - pravidla chování pro zvýšení spokojenosti zákazníka

ČSN EN ISO 9000 - Systémy managementu kvality - Základní principy a slovník

Stáhnout normu: ČSN EN ISO 9000 (Zobrazit podrobnosti)
Datum vydání/vložení: 2016-03-01
Zdroj: https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:9000:ed-4:v1:en
Třidící znak: 010300
Obor: Jakost
ICS:
  • 03.120.10 - Management kvality a prokazování kvality
  • 03.100.70 - Systémy managementu
Stav: Platná
Terminologie normy
Nahlásit chybu

3.9.5 pravidla chování pro zvýšení spokojenosti zákazníka

přísliby týkající se chování organizace, dané zákazníkům (3.2.4) organizací (3.2.1), které jsou zaměřeny na zvýšenou spokojenost zákazníka (3.9.2) a s tím souvisící ustanovení

POZNÁMKA 1 k heslu Souvisící ustanovení mohou obsahovat cíle (3.7.1), podmínky, omezení, kontaktní informace (3.8.2) a postupy (3.4.5) vyřizování stížností (3.9.3).

POZNÁMKA 2 k heslu V ISO 10001:2007 se místo „pravidla chování pro zvýšení spokojenosti zákazníka“ používá termín „pravidla“ („code“).

[ZDROJ: ISO 10001:2007, 3.1, modifikováno – Byl odstraněn termín „pravidla“ jako přípustný termín a byla upravena poznámka 2 k heslu.]

3.9.5 customer satisfaction code of conduct

promises, made to customers (3.2.4) by an organization (3.2.1) concerning its behaviour, that are aimed at enhanced customer satisfaction (3.9.2) and related provisions

Note 1 to entry: Related provisions can include objectives (3.7.1), conditions, limitations, contact information (3.8.2), and complaints (3.9.3) handling procedures (3.4.5).

Note 2 to entry: In ISO 10001:2007, the term “code” is used instead of “customer satisfaction code of conduct”.

[SOURCE: ISO 10001:2007, 3.1, modified – The term “code” has been removed as an admitted term, and Note 2 to entry has been modified]

Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám mužeme poskytovat lepší služby. Využíváním našich služeb s jejich využitím souhlasíte. Více zde Souhlasím