ČSN EN ISO 9000 - Systémy managementu kvality - Základní principy a slovník
Stáhnout normu: | ČSN EN ISO 9000 (Zobrazit podrobnosti) |
Datum vydání/vložení: | 2016-03-01 |
Zdroj: | https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:9000:ed-4:v1:en |
Třidící znak: | 010300 |
Obor: | Jakost |
ICS: |
|
Stav: | Platná |
3.9.5 pravidla chování pro zvýšení spokojenosti zákazníka
přísliby týkající se chování organizace, dané zákazníkům (3.2.4) organizací (3.2.1), které jsou zaměřeny na zvýšenou spokojenost zákazníka (3.9.2) a s tím souvisící ustanovení
POZNÁMKA 1 k heslu Souvisící ustanovení mohou obsahovat cíle (3.7.1), podmínky, omezení, kontaktní informace (3.8.2) a postupy (3.4.5) vyřizování stížností (3.9.3).
POZNÁMKA 2 k heslu V ISO 10001:2007 se místo „pravidla chování pro zvýšení spokojenosti zákazníka“ používá termín „pravidla“ („code“).
[ZDROJ: ISO 10001:2007, 3.1, modifikováno – Byl odstraněn termín „pravidla“ jako přípustný termín a byla upravena poznámka 2 k heslu.]
3.9.5 customer satisfaction code of conduct
promises, made to customers (3.2.4) by an organization (3.2.1) concerning its behaviour, that are aimed at enhanced customer satisfaction (3.9.2) and related provisions
Note 1 to entry: Related provisions can include objectives (3.7.1), conditions, limitations, contact information (3.8.2), and complaints (3.9.3) handling procedures (3.4.5).
Note 2 to entry: In ISO 10001:2007, the term “code” is used instead of “customer satisfaction code of conduct”.
[SOURCE: ISO 10001:2007, 3.1, modified – The term “code” has been removed as an admitted term, and Note 2 to entry has been modified]