Informační systém Uvádění výrobků na trh
Nacházíte se: Domů » Terminologická databáze » ČSN EN ISO 9000 - oprava

ČSN EN ISO 9000 - Systémy managementu kvality - Základní principy a slovník

Stáhnout normu: ČSN EN ISO 9000 (Zobrazit podrobnosti)
Datum vydání/vložení: 2016-03-01
Zdroj: https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:9000:ed-4:v1:en
Třidící znak: 010300
Obor: Jakost
ICS:
  • 03.120.10 - Management kvality a prokazování kvality
  • 03.100.70 - Systémy managementu
Stav: Platná
Terminologie normy
Nahlásit chybu

3.12.9 oprava

opatření provedené na neshodném (3.6.9) produktu (3.7.6) nebo službě (3.7.7), aby byly přijatelné pro zamýšlené použití

POZNÁMKA 1 k heslu Úspěšná oprava neshodného produktu nebo služby nutně neznamená, že produkt nebo služba vyhoví požadavkům (3.6.4). Je možné, že spolu s opravou se bude požadovat výjimka (3.12.5).

POZNÁMKA 2 k heslu Oprava zahrnuje i doplňující opatření provedené na dříve shodném produktu nebo službě s cílem obnovit jejich používání, například jako součást údržby.

POZNÁMKA 3 k heslu Oprava může ovlivnit nebo změnit části neshodného produktu nebo služby.

3.12.9 repair

action on a nonconforming (3.6.9) product (3.7.6) or service (3.7.7) to make it acceptable for the intended use

Note 1 to entry: A successful repair of a nonconforming product or service does not necessarily make the product or service conform to the requirements (3.6.4). It can be that in conjunction with a repair a concession (3.12.5) is required.

Note 2 to entry: Repair includes remedial action taken on a previously conforming product or service to restore it for use, for example as part of maintenance.

Note 3 to entry: Repair can affect or change parts of the nonconforming product or service.

Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám mužeme poskytovat lepší služby. Využíváním našich služeb s jejich využitím souhlasíte. Více zde Souhlasím