ČSN EN ISO 9000 - Systémy managementu kvality - Základní principy a slovník
Stáhnout normu: | ČSN EN ISO 9000 (Zobrazit podrobnosti) |
Datum vydání/vložení: | 2016-03-01 |
Zdroj: | https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:9000:ed-4:v1:en |
Třidící znak: | 010300 |
Obor: | Jakost |
ICS: |
|
Stav: | Platná |
3.12.9 oprava
opatření provedené na neshodném (3.6.9) produktu (3.7.6) nebo službě (3.7.7), aby byly přijatelné pro zamýšlené použití
POZNÁMKA 1 k heslu Úspěšná oprava neshodného produktu nebo služby nutně neznamená, že produkt nebo služba vyhoví požadavkům (3.6.4). Je možné, že spolu s opravou se bude požadovat výjimka (3.12.5).
POZNÁMKA 2 k heslu Oprava zahrnuje i doplňující opatření provedené na dříve shodném produktu nebo službě s cílem obnovit jejich používání, například jako součást údržby.
POZNÁMKA 3 k heslu Oprava může ovlivnit nebo změnit části neshodného produktu nebo služby.
3.12.9 repair
action on a nonconforming (3.6.9) product (3.7.6) or service (3.7.7) to make it acceptable for the intended use
Note 1 to entry: A successful repair of a nonconforming product or service does not necessarily make the product or service conform to the requirements (3.6.4). It can be that in conjunction with a repair a concession (3.12.5) is required.
Note 2 to entry: Repair includes remedial action taken on a previously conforming product or service to restore it for use, for example as part of maintenance.
Note 3 to entry: Repair can affect or change parts of the nonconforming product or service.