ČSN EN ISO 9000 - Systémy managementu kvality - Základní principy a slovník
Stáhnout normu: | ČSN EN ISO 9000 (Zobrazit podrobnosti) |
Datum vydání/vložení: | 2016-03-01 |
Zdroj: | https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:9000:ed-4:v1:en |
Třidící znak: | 010300 |
Obor: | Jakost |
ICS: |
|
Stav: | Platná |
‹
Nahlásit chybu
3.9.4 služba zákazníkovi
interakce organizace (3.2.1) se zákazníkem (3.2.4) v průběhu životního cyklu produktu (3.7.6) nebo služby (3.7.7)
[ZDROJ: ISO 10002:2014, 3.5, modifikováno – Do definice byl doplněn termín „služba“.]
3.9.4 customer service
interaction of the organization (3.2.1) with the customer (3.2.4) throughout the life cycle of a product (3.7.6) or a service (3.7.7)
[SOURCE: ISO 10002:2014, 3.5, modified – The term “service” has been included in the definition]