Informační systém Uvádění výrobků na trh
Nacházíte se: Domů » Terminologická databáze » ČSN EN ISO 9000 - zákazník

ČSN EN ISO 9000 - Systémy managementu kvality - Základní principy a slovník

Stáhnout normu: ČSN EN ISO 9000 (Zobrazit podrobnosti)
Datum vydání/vložení: 2016-03-01
Zdroj: https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:9000:ed-4:v1:en
Třidící znak: 010300
Obor: Jakost
ICS:
  • 03.120.10 - Management kvality a prokazování kvality
  • 03.100.70 - Systémy managementu
Stav: Platná
Terminologie normy
Nahlásit chybu

3.2.4 zákazník

osoba nebo organizace (3.2.1), která by mohla přijmout nebo přijímá produkt (3.7.6) nebo službu (3.7.7) pro ni určenou nebo jí požadovanou

PŘÍKLAD Spotřebitel, klient, konečný uživatel, maloobchodník, příjemce produktu nebo služby z interního procesu (3.4.1), obmyšlená osoba a odběratel.

POZNÁMKA 1 k heslu Zákazník může být vzhledem k organizaci interní nebo externí.

3.2.4 customer

person or organization (3.2.1) that could or does receive a product (3.7.6) or a service (3.7.7) that is intended for or required by this person or organization

EXAMPLE Consumer, client, end-user, retailer, receiver of product or service from an internal process (3.4.1), beneficiary and purchaser.

Note 1 to entry: A customer can be internal or external to the organization.

Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám mužeme poskytovat lepší služby. Využíváním našich služeb s jejich využitím souhlasíte. Více zde Souhlasím