ČSN EN ISO 9000 - Systémy managementu kvality - Základní principy a slovník
Stáhnout normu: | ČSN EN ISO 9000 (Zobrazit podrobnosti) |
Datum vydání/vložení: | 2016-03-01 |
Zdroj: | https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:9000:ed-4:v1:en |
Třidící znak: | 010300 |
Obor: | Jakost |
ICS: |
|
Stav: | Platná |
‹
Nahlásit chybu
3.2.4 zákazník
osoba nebo organizace (3.2.1), která by mohla přijmout nebo přijímá produkt (3.7.6) nebo službu (3.7.7) pro ni určenou nebo jí požadovanou
PŘÍKLAD Spotřebitel, klient, konečný uživatel, maloobchodník, příjemce produktu nebo služby z interního procesu (3.4.1), obmyšlená osoba a odběratel.
POZNÁMKA 1 k heslu Zákazník může být vzhledem k organizaci interní nebo externí.
3.2.4 customer
person or organization (3.2.1) that could or does receive a product (3.7.6) or a service (3.7.7) that is intended for or required by this person or organization
EXAMPLE Consumer, client, end-user, retailer, receiver of product or service from an internal process (3.4.1), beneficiary and purchaser.
Note 1 to entry: A customer can be internal or external to the organization.