ČSN EN ISO 9000 - Systémy managementu kvality - Základní principy a slovník
Stáhnout normu: | ČSN EN ISO 9000 (Zobrazit podrobnosti) |
Datum vydání/vložení: | 2016-03-01 |
Zdroj: | https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:9000:ed-4:v1:en |
Třidící znak: | 010300 |
Obor: | Jakost |
ICS: |
|
Stav: | Platná |
3.7.3 úspěch
(organizace( dosažení cíle (3.7.1)
POZNÁMKA 1 k heslu Úspěch organizace (3.2.1) zdůrazňuje potřebu vyvážení mezi jejími ekonomickými nebo finančními zájmy a potřebami jejích zainteresovaných stran (3.2.3), jako jsou např. zákazníci (3.2.4), uživatelé, investoři/akcionáři (vlastníci), lidé v organizaci, poskytovatelé (3.2.5), partneři, zájmové skupiny a komunity.
3.7.3 success
<organization> achievement of an objective (3.7.1)
Note 1 to entry: The success of an organization (3.2.1) emphasizes the need for a balance between its economic or financial interests and the needs of its interested parties (3.2.3), such as customers (3.2.4), users, investors/shareholders (owners), people in the organization, providers (3.2.5), partners, interest groups and communities.