Informační systém Uvádění výrobků na trh
Nacházíte se: Domů » Terminologická databáze » ČSN EN ISO 9000 - úspěch

ČSN EN ISO 9000 - Systémy managementu kvality - Základní principy a slovník

Stáhnout normu: ČSN EN ISO 9000 (Zobrazit podrobnosti)
Datum vydání/vložení: 2016-03-01
Zdroj: https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:9000:ed-4:v1:en
Třidící znak: 010300
Obor: Jakost
ICS:
  • 03.120.10 - Management kvality a prokazování kvality
  • 03.100.70 - Systémy managementu
Stav: Platná
Terminologie normy
Nahlásit chybu

3.7.3 úspěch

(organizace( dosažení cíle (3.7.1)

POZNÁMKA 1 k heslu Úspěch organizace (3.2.1) zdůrazňuje potřebu vyvážení mezi jejími ekonomickými nebo finančními zájmy a potřebami jejích zainteresovaných stran (3.2.3), jako jsou např. zákazníci (3.2.4), uživatelé, investoři/akcionáři (vlastníci), lidé v organizaci, poskytovatelé (3.2.5), partneři, zájmové skupiny a komunity.

3.7.3 success

<organization> achievement of an objective (3.7.1)

Note 1 to entry: The success of an organization (3.2.1) emphasizes the need for a balance between its economic or financial interests and the needs of its interested parties (3.2.3), such as customers (3.2.4), users, investors/shareholders (owners), people in the organization, providers (3.2.5), partners, interest groups and communities.

Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám mužeme poskytovat lepší služby. Využíváním našich služeb s jejich využitím souhlasíte. Více zde Souhlasím