ČSN EN ISO 9000 - Systémy managementu kvality - Základní principy a slovník
Stáhnout normu: | ČSN EN ISO 9000 (Zobrazit podrobnosti) |
Datum vydání/vložení: | 2016-03-01 |
Zdroj: | https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:9000:ed-4:v1:en |
Třidící znak: | 010300 |
Obor: | Jakost |
ICS: |
|
Stav: | Platná |
‹
Nahlásit chybu
3.9.1 zpětná vazba
(spokojenost zákazníka( názory, komentáře (připomínky) a vyjádření zájmu o produkt (3.7.6), službu (3.7.7) nebo proces (3.4.1) vyřizování stížností
[ZDROJ: ISO 10002:2014, 3.6, modifikováno – Do definice byl doplněn termín „služba“.]
3.9.1 feedback
<customer satisfaction> opinions, comments and expressions of interest in a product (3.7.6), a service (3.7.7) or a complaints-handling process (3.4.1)
[SOURCE: ISO 10002:2014, 3.6, modified – The term “service” has been included in the definition]