Informační systém Uvádění výrobků na trh
Nacházíte se: Domů » Terminologická databáze » ČSN EN ISO 9000 - stížnost

ČSN EN ISO 9000 - Systémy managementu kvality - Základní principy a slovník

Stáhnout normu: ČSN EN ISO 9000 (Zobrazit podrobnosti)
Datum vydání/vložení: 2016-03-01
Zdroj: https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:9000:ed-4:v1:en
Třidící znak: 010300
Obor: Jakost
ICS:
  • 03.120.10 - Management kvality a prokazování kvality
  • 03.100.70 - Systémy managementu
Stav: Platná
Terminologie normy
Nahlásit chybu

3.9.3 stížnost

(spokojenost zákazníka( vyjádření nespokojenosti vůči organizaci (3.2.1) ve vztahu k jejímu produktu (3.7.6) nebo službě (3.7.7) nebo k samotnému procesu (3.4.1) vyřizování stížností, kde se explicitně nebo implicitně očekává odpověď nebo řešení

[ZDROJ: ISO 10002:2014, 3.2, modifikováno – Do definice byl doplněn termín „služba“.]

3.9.3 complaint

<customer satisfaction> expression of dissatisfaction made to an organization (3.2.1), related to its product (3.7.6) or service (3.7.7), or the                     complaints-handling process (3.4.1) itself, where a response or resolution is explicitly or implicitly expected

[SOURCE: ISO 10002:2014, 3.2, modified – The term “service” has been included in the definition]

Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám mužeme poskytovat lepší služby. Využíváním našich služeb s jejich využitím souhlasíte. Více zde Souhlasím