ČSN EN ISO 9000 - Systémy managementu kvality - Základní principy a slovník
Stáhnout normu: | ČSN EN ISO 9000 (Zobrazit podrobnosti) |
Datum vydání/vložení: | 2016-03-01 |
Zdroj: | https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:9000:ed-4:v1:en |
Třidící znak: | 010300 |
Obor: | Jakost |
ICS: |
|
Stav: | Platná |
‹
Nahlásit chybu
3.9.3 stížnost
(spokojenost zákazníka( vyjádření nespokojenosti vůči organizaci (3.2.1) ve vztahu k jejímu produktu (3.7.6) nebo službě (3.7.7) nebo k samotnému procesu (3.4.1) vyřizování stížností, kde se explicitně nebo implicitně očekává odpověď nebo řešení
[ZDROJ: ISO 10002:2014, 3.2, modifikováno – Do definice byl doplněn termín „služba“.]
3.9.3 complaint
<customer satisfaction> expression of dissatisfaction made to an organization (3.2.1), related to its product (3.7.6) or service (3.7.7), or the complaints-handling process (3.4.1) itself, where a response or resolution is explicitly or implicitly expected
[SOURCE: ISO 10002:2014, 3.2, modified – The term “service” has been included in the definition]