Informační systém Uvádění výrobků na trh
Nacházíte se: Domů » Terminologická databáze » ČSN EN ISO 9000 - cíl kvality

ČSN EN ISO 9000 - Systémy managementu kvality - Základní principy a slovník

Stáhnout normu: ČSN EN ISO 9000 (Zobrazit podrobnosti)
Datum vydání/vložení: 2016-03-01
Zdroj: https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:9000:ed-4:v1:en
Třidící znak: 010300
Obor: Jakost
ICS:
  • 03.120.10 - Management kvality a prokazování kvality
  • 03.100.70 - Systémy managementu
Stav: Platná
Terminologie normy
Nahlásit chybu

3.7.2 cíl kvality

cíl (3.7.1) vztahující se ke kvalitě (3.6.2)

POZNÁMKA 1 k heslu Cíle kvality jsou obvykle založeny na politice kvality (3.5.9) organizace (3.2.1).

POZNÁMKA 2 k heslu Cíle kvality jsou obvykle specifikovány pro příslušné funkce, úrovně a procesy (3.4.1) v organizaci (3.2.1).

3.7.2 quality objective

objective (3.7.1) related to quality (3.6.2)

Note 1 to entry: Quality objectives are generally based on the organization's (3.2.1) quality policy (3.5.9).

Note 2 to entry: Quality objectives are generally specified for relevant functions, levels and processes (3.4.1) in the organization (3.2.1).

Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám mužeme poskytovat lepší služby. Využíváním našich služeb s jejich využitím souhlasíte. Více zde Souhlasím