Informační systém Uvádění výrobků na trh
Nacházíte se: Domů » Terminologická databáze » ČSN EN ISO 9000 - výstup

ČSN EN ISO 9000 - Systémy managementu kvality - Základní principy a slovník

Stáhnout normu: ČSN EN ISO 9000 (Zobrazit podrobnosti)
Datum vydání/vložení: 2016-03-01
Zdroj: https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:9000:ed-4:v1:en
Třidící znak: 010300
Obor: Jakost
ICS:
  • 03.120.10 - Management kvality a prokazování kvality
  • 03.100.70 - Systémy managementu
Stav: Platná
Terminologie normy
Nahlásit chybu

3.7.5 výstup

výsledek procesu (3.4.1)

POZNÁMKA 1 k heslu Zda je výstupem organizace (3.2.1) produkt (3.7.6), nebo služba (3.7.7), závisí na převaze podílejících se charakteristik (3.10.1), např. obraz, který je v galerii na prodej, je produkt, zatímco dodávka objednaného obrazu je služba, hamburger zakoupený v obchodě je produkt, zatímco přijetí objednávky a podání objednaného hamburgeru v restauraci je část služby.

3.7.5 output

result of a process (3.4.1)

Note 1 to entry: Whether an output of the organization (3.2.1) is a product (3.7.6) or a service (3.7.7) depends on the preponderance of the characteristics (3.10.1) involved, e.g. a painting for sale in a gallery is a product whereas supply of a commissioned painting is a service, a hamburger bought in a retail store is a product whereas receiving an order and serving a hamburger ordered in a restaurant is part of a service.

Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám mužeme poskytovat lepší služby. Využíváním našich služeb s jejich využitím souhlasíte. Více zde Souhlasím