ČSN EN ISO 9000 - Systémy managementu kvality - Základní principy a slovník
Stáhnout normu: | ČSN EN ISO 9000 (Zobrazit podrobnosti) |
Datum vydání/vložení: | 2016-03-01 |
Zdroj: | https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:9000:ed-4:v1:en |
Třidící znak: | 010300 |
Obor: | Jakost |
ICS: |
|
Stav: | Platná |
3.7.5 výstup
výsledek procesu (3.4.1)
POZNÁMKA 1 k heslu Zda je výstupem organizace (3.2.1) produkt (3.7.6), nebo služba (3.7.7), závisí na převaze podílejících se charakteristik (3.10.1), např. obraz, který je v galerii na prodej, je produkt, zatímco dodávka objednaného obrazu je služba, hamburger zakoupený v obchodě je produkt, zatímco přijetí objednávky a podání objednaného hamburgeru v restauraci je část služby.
3.7.5 output
result of a process (3.4.1)
Note 1 to entry: Whether an output of the organization (3.2.1) is a product (3.7.6) or a service (3.7.7) depends on the preponderance of the characteristics (3.10.1) involved, e.g. a painting for sale in a gallery is a product whereas supply of a commissioned painting is a service, a hamburger bought in a retail store is a product whereas receiving an order and serving a hamburger ordered in a restaurant is part of a service.